Toni has a proven track-record in paid search, also being an avid advocate for continuous measuring and testing. He is especially passionate about the most competitive industries like travel and retail. Toni enjoys the variety of left-brain and right-brain activities his work consists of – from creative planning to persuasive copywriting to A/B testing, strategic analysis and optimization.
His portfolio boasts some of the most productive paid search campaigns in Finland as well as Facebook marketing campaigns produced with the same precision. Toni has utilized paid search advertising on Google, Bing and 百度 (Baidu) for clients all around the world. He is happy only when the client’s cash register is ringing.
On his free time you can meet Toni with his family at the gym or badminton court. Or possibly yelling ‘Fore!’ at the golf course. Playing drums and wine tasting are also close to his heart.
–
Toni on kannuksensa ansainnut digimainonnan asiantuntija ja intohimoinen mittaamisen ja testaamisen puolestapuhuja. Erityisen intohimon kohteina ovat kilpailuimmat toimialat kuten matkailu ja vähittäisverkkokauppa. Työssään Toni nauttii työtehtävien kirjosta, jossa voi hyödyntää molempia aivopuoliskoja – luovasta suunnittelusta myyntitekstien suunnitteluun, A/B-testaamiseen, strategiseen analysointiin ja optimointiin.
Portfoliossa on paitsi Suomen tuottavimpia hakusanamainonnan kampanjoita, myös samalla tarkkuudella tuotettuja Facebook-mainonnan kampanjoita. Tonilla on myös harvinaisempaa kokemusta englannin- ja kiinankielisten kampanjoiden toteuttamisesta eri puolille maailmaa hakukoneissa kuten Google, Bing ja 百度 (Baidu). Toni on tyytyväinen vasta kun asiakkaan kassa laulaa.
Vapaa-aikana Tonin voi tavata perheen kanssa kuntosalilla tai sulkapallokentällä. Tai mahdollisesti golfkentällä huutamassa ‘Fore!’. Rumpujen soitto ja punaviiniiharrastus ovat myös lähellä sydäntä.
Ever heard of Quora? It was founded by two former Facebook employees ten years back. It's growing fast and expanding into new markets.
What exactly is Quora? What are the opportunities for businesses? And should you, too, get involved? Read on to find out. We had an opportunity to chat with Quora’s Evangelist, JD Prater.
Hakukonejätti Googlen mainosalustassa on sisäänrakennettuna mekaniikka, jolla laadukasta ja osuvaa mainontaa tekevät palkitaan. Hyvät mainostajat voivat maksaa liikenteestä vähemmän ja saada parempia mainossijainteja, ainakin teoriassa. Enemmän vähemmällä. Toimiiko tämä käytännössä?
Aloitimme keväällä tarjoamaan pörssiyrityksille ja keskisuurille mainostajille AdWords-auditointia maksutta. Auditointeja on työstetty jo lähes viikoittain ja tähän mennessä tulokset ovat pääsääntöisesti karmivia. Alta löydät kolme tärkeintä havaintoa.
"Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is, I don't know which half". John Wanamakerin kuuluisa letkautus on osuva. Tai oli vuosikausia. Nyt samaan tietämättömyyteen vetoava markkinointipäättäjä voi odottaa pikaisia potkuja. Nykyään nimittäin pitää paitsi tietää, myös osata reagoida.
Usein kasvutavoitteisten yritysten kanssa keskustellessa kuulee, kuinka tilikauden tavoite on "myynnin kasvu XX prosentilla". Tai tavoitteena saattaa olla konversioprosentin ja myyntitapahtumien määrän nostaminen. On äärimmäisen hyvä, että konkreettisia tavoitteita on asetettu. Yhtälöstä on kuitenkin aivan liian usein unohdettu, ettei verkossa kannata olla metsästämässä yksittäisiä tilauksia vaan jotain paljon arvokkaampaa - asiakkuuksia.
Tulos conducted a pilot geek exchange with Seattle-based Portent, Inc. Why and how? Read all about it here. Interested in becoming an exchange partner with Tulos? Make sure you contact Toni!
Our SES HK seminar trip proved to be in many ways an enriching experience. Read about the highlights as well as the honest pros and cons of the conference and more.