Tuottava Facebook-mainonta – ilmainen aamuseminaari TÄYNNÄ

Facebookin avulla yritykset voivat tehokkaasti tavoittaa kohderyhmiään. Onnistuminen vaatii kuitenkin hyvää suunnittelua ja Facebookin mainostajille tarkoitettujen ominaisuuksien tarkkaa hyödyntämistä.

Facebook-koulutuksessa opit ottamaan kaiken hyödyn irti yrityksesi Facebook-tilistä ja -mainonnasta. Kerromme keinoista tavoittaa uusia asiakkaita ja kuinka pitää nykyiset sivustovierailijat yrityksesi mainonnan piirissä.

Käymme läpi Facebookin eri mainosmuotoja, strategian luomista sekä analytiikan hyödyntämistä mainonnan optimoinnissa.

Kouluttajana Tulos Helsingin oma sosiaalisen median asiantuntija Risto Silvennoinen.

Kenelle

Koulutus on suunnattu sinulle, joka toimit säännöllisesti Facebookin parissa ja jolla on jonkin verran kokemusta myös maksetusta Facebook-mainonnasta. Sinulla on osaamista, mutta kaipaat vinkkejä, ideoita, tukea ja sparrausta mainontaan ja markkinointiin. Koulutuksen päätteeksi sinulla on kotiin viemiseksi selkeitä keinoja, joilla tehostaa Facebook-mainontaa ja saada siitä enemmän irti.

Hyödyt

  • Ymmärrät Facebook-mainonnan roolin osana yrityksen markkinointistrategiaa (REAN-malli) ja asiakkaan ostopolkua
  • Opit tehostamaan nykyistä Facebook-mainontaasi
  • Opit optimoimaan mainontaa analytiikan kautta

Koulutuksen aihesisältöjä

  • Facebook-mainonnan strateginen suunnittelu
  • Facebook-pikselin tarjoamat hyödyt uudelleenmarkkinoinnista Lookalike-yleisöihin
  • Facebookin mainosratkaisut verkkokaupoille (dynaaminen uudelleenmarkkinointi ja muut tuotesyötepohjaiset mainosmuodot)
  • Facebookin analytiikasta optimointivinkkejä mainontaan
  • Facebookin videomainonta ja liikkuvan kuvan mainonta

Aika ja paikka

Keskiviikkona 27.9.2017 klo 9:15–11:00 Helsinki
Tuloksen omassa koulutustilassa Kampissa,
Salomonkatu 17 B (6. kerros), 00100 Helsinki

Maksuton. Ei aamupalaa, mutta täyttä asiaa.

Aamutilaisuus on tarkoitettu yritysten ja muiden organisaatioiden asiantuntijoille ja päälliköille. Pidätämme oikeuden valita aamuseminaariin osallistujat. Tilaisuus ei ole avoinna digitoimistoille ja freelancereille.