Johdanto Facebook-mainontaan aamuseminaari 28.2.2018

Tulos Helsingin Facebook-mainonnan asiantuntija Risto Silvennoinen johdattaa osallistujat tuottavaan Facebook-mainontaan ja kertoo, mitkä ominaisuudet hyödyttävät eniten mainostajia. Koulutus on tarkoitettu kaikille, ketkä ovat tekemisissä yrityksen markkinoinnin kanssa.

Koulutuksessa osallistujat johdatetaan Facebook-mainonnan maailmaan: milloin Facebook on oikea valinta kanavaksi ja kuinka arvioida kampanjoinnin tehokkuutta. Koulutuksen jälkeen osaat ottaa enemmän hyötyä irti yrityksesi Facebook-tilistä. Ymmärrät myös kuinka päästä käsiksi Facebookin valtavaan määrään tietoa ja syventää ymmärrystäsi omasta asiakaskunnastasi.

Kerromme keinoista tavoittaa uusia asiakkaita ja kuinka pitää nykyiset sivustovierailijat yrityksesi mainonnan piirissä.

Käymme läpi Facebookin eri mainosmuotoja, strategian luomista sekä analytiikan hyödyntämistä mainonnan optimoinnissa.

Kenelle

Koulutus on suunnattu sinulle, joka toimit markkinoinnin parissa ja haluat syventää näkemystäsi Facebookista markkinointikanavana. Koulutuksen päätteeksi sinulla on toimistolle viemiseksi selkeitä keinoja, joilla tehostaa Facebook-mainontaa ja saada siitä enemmän irti.

Hyödyt

  • Ymmärrät Facebook-mainonnan roolin osana yrityksen markkinointistrategiaa (REAN-malli) ja asiakkaan ostopolkua
  • Opit tehostamaan nykyistä Facebook-mainontaasi
  • Tiedät lisää Facebookin uusista mainonnan työkaluista

Koulutuksen aihesisältöjä

  • Facebook-mainonnan strateginen suunnittelu
  • Facebook-pikselin tarjoamat hyödyt uudelleenmarkkinoinnista Lookalike-yleisöihin
  • Facebookin yleisötyökalun hyödyntäminen (Audience Insights)
  • Facebookin uudet mainonnan työkalut (esim. Click to Messenger)
  • Facebookin videomainonta ja liikkuvan kuvan mainonta

Kouluttajana Tulos Helsingin oma sosiaalisen median asiantuntija Risto Silvennoinen.

Aika ja paikka

Keskiviikkona 28.2.2018 klo 9:00–10:30 Helsinki
Tuloksen omassa koulutustilassa Kampissa,
Salomonkatu 17 B (6. kerros), 00100 Helsinki

Maksuton. Ei aamupalaa, mutta täyttä asiaa.

Aamutilaisuus on tarkoitettu yritysten ja muiden organisaatioiden asiantuntijoille ja päälliköille. Pidätämme oikeuden valita aamuseminaariin osallistujat. Tilaisuus ei ole valitettavasti avoinna digitoimistoille ja freelancereille.

Tämä tilaisuus on valitettavasti täynnä.