Asiakaslähtöinen digitaalinen palvelukehitys 12.-13.12.2017

Tehosta organisaatiosi digitaalisen palvelukehityksen investointien kannattavuutta!

Asiakaslähtöinen digitaalinen palvelukehitys -valmennus on käytännönläheistä koulutusta, joka koostuu mm. teoriasta, työkaluista, yksilö- ja ryhmätöistä, reflektoinnista, tutkimuksista ja case-esimerkeistä. Osallistujia ohjataan valmennuksen aikana huomioiden kunkin osallistujan oman organisaation palvelukehityksen tila. Lisäksi osallistujat saavat verkostoitumisen kautta näkemyksiä ja ideoita muiden osallistujien organisaatioiden palvelukehityksestä. Koulutus järjestetään yhteistyössä Alma Talentin kanssa.

 Miksi osallistua:

1. Opit tehostamaan digitaalisen palvelukehittämisen investointien kannattavuutta.

2. Opit kehittämään ja johtamaan palvelukehitystä konkreettisin menetelmin ja työkaluin.

3. Opit tunnistamaan palvelukehityksen tavoitetilan vaatimia organisatorisia kyvykkyyksiä.

4. Saat näkemyksiä ja ideoita palvelukehittämisestä muiden osallistujien organisaatioista.

5. Tuotat käyttöösi on alustavan kehityskartan edustamasi organisaation palvelukehityksestä.

 

Kiinnostuitko? Lue tästä lisätietoja ja ilmoittaudu mukaan koulutukseen »