Asiakaskokemuksen johtaminen 15.-16.11.2017

Asiakaskokemus on tärkein kilpailutekijä 89% yrityksistä

Ota asiakaskokemuksen johtamisen työkalupakki käyttöön ja lunasta liiketoiminnan tavoitteet asiakkaan äänellä.

Tulos Helsinki järjestää yhteistyössä Alma Talentin kanssa koulutuksen kaikille johtajille ja päälliköille, jotka kokevat tärkeäksi parantaa yrityksen kilpailukykyä tehokkaasti johdetulla asiakaskokemuksella.

Miksi osallistua:

1. Saat arvion yrityksesi asiakaskokemusjohtamisen nykytilan maturiteetista.

2. Tuotat alustavan asiakaskokemusstrategian yrityksesi kilpailukyvyn parantamiseksi.

3. Saat käyttöösi kehityskartan yrityksesi asiakaskokemusjohtamisen kehityskohteista.

4. Ymmärrät, miten organisoitua yrityksessänne tuottaaksenne hyvää asiakaskokemusta.

5. Opit johtamaan asiakaskokemuksen muutosta yrityksessäsi.