Aamuseminaari ketterästä kansainvälistymisestä

SEMINAARI ON LOPPUUNMYYTY!

Tervetuloa kiinnostavaan ja ilmaiseen kansainvälistymisen aamuseminaariin!

Tuloksen Nicolas Fogelholm ja Transfluentin Anssi Ruokonen avaavat sitä, miten kansainvälistyminen onnistuu digitaalisia työkaluja ja markkinointikanavia hyödyntäen, ja miten sisältöjen lokalisointi hoidetaan ketterästi automaatiolla. Pääset kuulemaan oikeiden case-esimerkkien kautta, miten tehdä dataan pohjautuvaa markkina-analyysiä ja löytää uudet potentiaaliset markkinat koemarkkinoinnin avulla.

Seminaari on tarkoitettu kaikille niille, jotka suunnittelevat kansainvälistymistä tai toimivat kansainvälisesti, mutta haluavat nopeuttaa kasvua tai avata uusia markkinoita. Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Tulos Helsingin ja Transfluentin kanssa Kampin Autotalossa.


Ilmoittaudu pian (viimeistään 29.2.2020 mennessä) ! Paikkoja on rajoitetusti.

SEMINAARI ON LOPPUUNMYYTY!
Seuraava seminaariajankohta ilmoitetaan pian.

Aikataulu ja ohjelma:

Torstaina 12.3.2020, Kampin Autotalo 6. kerros 

8:30-9:00 ilmoittautuminen, aamupalatarjoilu ja verkostoituminen

9:00-10:00 kansainvälistyminen digitaalisissa kanavissa ketterästi
Käymme läpi Case-esimerkkejä menestyksekkäistä lanseerauksista kansainvälisesti.
Sukellamme verkkokauppojen sekä brändien kansainvälistymisen salojen eri vaiheisiin.
-Tulos

10:00 – 10:30 Mille kielille verkkosivut kannattaa kääntää, ja miten?
Kerromme miten kielivalikoiman laajentamisen kanssa kannattaa edetä. Puhumme siitä mitä pitää ottaa huomioon kun sisältöjä ollaan kääntämässä, ja miten lokalisoinnista saadaan mahdollisimman vaivatonta ja ketterää.
-Transfluent

10:30-11:00 Kysymykset ja keskustelua
-Transfluent ja Tulos

 


Seminaarin puhujat:

Nicolas Fogelholm -Tulos Helsinki

Nicolas aloitti kansainvälisen verkkokauppa uransa vuonna 2001 myymällä soittoääniä mm Eurooppaan, Intiaan ja USA:han. Seitsemän vuotta myöhemmin hän oli mukana perustamassa Tulos Helsinkiä. Päivätyökseen Tuloksella Nicolas auttaa verkkokauppoja ja brändejä kansainvälistymään. Nico on ollut mukana kansainvälistämässä mm Finnish Design Shopia, Reimaa, Pentikiä, Ruohonjuurta ja lukuisia startuppeja ja kasvuyrityksiä.

 

 

Anssi RuokonenAnssi Ruokonen – Transfluent

Anssilla on kokemusta digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja liiketoiminnasta viime vuosikymmenen alusta asti.
Vyön alla on useita kansainvälisiä markkinointikampanjoita sekä ketterän kehittämisen projekteja.
Transfluentilla Anssi vastaa niin operatiivisen toiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisestä kuin markkinoinnistakin.