Suomalaiset kirjoittavat Googleen sanan ”palkkamurhaaja” keskimäärin 320 kertaa kuukaudessa. Tämä on 32 kertaa niin paljon kuin useita trendikkäitä B2B-sanoja haetaan.
Eeva Koutaniemi
Digitaalinen PR — Google-näkyvyyden superfood
Terveiset Lontoosta Outreach 2017 -konferenssista, jossa puheenvuorot pursuilivat viiltävän terävää itseironiaa ja tauoilla syötiin herkullisia majoneesivoileipiä. Tämä digitaaliseen PR:ään täysin keskittynyt konferenssi järjestettiin ensimmäistä kertaa ja Twitterin palautevyöryn perusteella uskon, että kerta ei jäänyt viimeiseksi. Konferenssissa käytiin läpi konkreettisia esimerkkejä luovista digitaalisista PR-kampanjoista ja annettiin käytännön vinkkejä toimittajayhteistyöhön. Tässä postauksessa kiteytän, mitä digitaalinen PR on ja mitä hyötyjä sillä saavutetaan. Luvassa infograafi ja 5 vinkkiä!