} }, false); Tulos - Tulos Helsinki

Tulos Helsinki Oy

Mikä Tulos?

Olemme tehneet Suomen tuloksekkainta digitaalisen markkinoinnin konsultointia jo vuodesta 2008.

  • Autamme sinua ymmärtämään, miten digitaaliset kanavat tukevat liiketoimintaasi tuloksekkaalla tavalla.
  • Löydämme lisää tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneita asiakkaita.
  • Tehostamme yrityksesi digikanavien tuottavuutta ohjaamalla kävijöitä toteuttamaan palvelulle asetettuja tavoitteita.
  • Kasvatamme myyntiä ja teemme yrityksellesi parasta ROI:ta.

Meidän arvomme ovat tärkeä osa työkulttuuriamme. Rohkeus, rehellisyys, oppiminen, opettaminen ja lupa mokata ovat arvoja, joihin jokainen työntekijämme on sitoutunut.

Tulos on yrityksen avainhenkilöiden omistama, voitollinen ja velaton yritys. Meille on myönnetty useina vuosina Great Place to Work-, Kauppalehden Menestyjäyritys- ja Asiakastiedon Suomen Vahvimmat -sertifikaatit.

Tuloksen historiaa

Tuloksen tuloksekas matka Suomen parhaaksi digitaalisen liiketoiminnan rakentajaksi alkoi sateisena iltana syksyllä 2007. Joukko Suomen eturivin hakukonemarkkinointiosaajia on kokoontunut Oluthuone Kaislaan Helsingin Kaisaniemeen jakaakseen osaamistaan keskenään.

Nico Fogelholm heittää ilmaan idean: ”Mitä jos perustettaisiin Suomen kovin hakukoneoptimointitoimisto? Suomessa olisi tilausta erityisesti hakukoneoptimointiin suuntautuneelle huippuosaajien yhteenliittymälle.”

Nicolas Fogelholm, Lasse Larvanko, Arttu Raittila ja Jani Uljas yhdistivät voimansa. Kaikilla oli kokemusta sekä yrittäjänä toimimisesta että menestyvän liiketoiminnan pyörittämisestä. Mutta ennen kaikkea heitä yhdisti kunnianhimo rakentaa Suomen paras hakukonemarkkinointiin keskittyvä digitoimisto.

Kun perustajat miettivät uuden yrityksen nimeä, valinta oli helppo. ”Halusimme nimen, joka muistuttaa meitä siitä, mitä pyrimme asiakkaillemme tekemään”, Lasse Larvanko kertoo.

Siksi yrityksen nimeksi tuli Tulos. Noista ajoista tavoite ei ole muuttunut. Aivan samalla tavalla kuin yrityksen alkuaikoina Tulos on erikoistunut tukemaan asiakkaan tuloksentekoa digitaalisissa kanavissa.

Perustetttu

2008

Työntekijää

30

Liikevaihto

4,3 milj.

Puolimaratoneja juostu

12