28.9.
14:30 - 15:00
Webinaari: Google Analytics 4 – mitä, miksi ja milloin
Mikä ihmeen Google Analytics 4?
Jos seuraat yrityksesi web-analytiikkaa, olet varmasti törmännyt termiin Google Analytics 4. Kyseessä on Googlen analytiikkatyökalun suurin muutos lähes 10:een vuoteen. Tämä muutos edellyttää akuutteja toimenpiteitä myös sinun organisaatioltasi, mikäli haluatte jatkaa sivustonne analytiikan seurantaa. Ja toimenpiteillä on kiire.
Mutta mitä tämä muutos konkreettisesti tarkoittaa, miksi ja miten siihen pitää reagoida ja mitä tapahtuu, jos mitään ei tee?
Vastaamme kaikkiin näihin kysymyksiin webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan!
Google Analytics 4 - mitä, miksi ja milloin
Webinaarissa käymme läpi:
- Mikä on uusi Google Analytics (GA4)?
- Miksi tarvitsemme uuden Google Analytics 4:n?
- Milloin Google Analytics 4 tulisi ottaa käyttöön?
- Mitä uusia ominaisuuksia GA4 tarjoaa markkinoijalle?
- Miten kannattaa edetä GA4:n käyttöönoton kanssa?
Webinaari järjestetään keskiviikkona 28.9. klo 14.30
Ilmoittaudu mukaan!
Webinaareissa ääneen pääsevät analytiikka-gurumme Niko Karppinen ja Tomi Seppänen. Ilmoittaudu webinaariin täyttämällä alla oleva lomake.
Tsekkaa myös Google Analytics 4 -webinaarisarjan 2. osa, jossa paneudutaan syvemmin GA4:n mahdollisuuksiin.
Webinaari: Google Analytics 4:n hyödyntäminen
Tervetuloa mukaan!
Ilmoittaudu mukaan Google Analytics 4 -webinaariin
Varaa paikkasi webinaarista täyttämällä yhteystietosi oheiseen lomakkeeseen.
Katso myös seuraavat koulutukset
Kansainvälistyvä yritys tarvitsee kansainvälistä markkinointia. Markkinointi, joka on toiminut Suomessa ei enää toimikaan monistettuna kotimaan ulkopuolella. Jokainen markkina-alue on omanlaisensa ja erot tulee huomioida kaikissa markkinoinnin toimenpiteissä. Webinaari sopii kaikille yrityksille, jotka hakevat kasvua Suomen rajojen ulkopuolelta, tarjoten kattavan läpileikkauksen siihen, mitä hakukoneoptimoinnissa ja sisällöissä tulee huomioida.