18.11.

09:00 - 12:00

Twitter yrityskäyttöön – 18.11.2020

Verkkokoulutus

Onko Twitter kuollut? Ei vieläkään, vaan se toimii edelleen tehokkaana markkinointi- ja viestintäkanavana mm. media- ja tietotekniikka-alojen toimijoiden tavoittamisessa.

Ilmoittaudu mukaan

Onko Twitter kuollut?

Ei vieläkään, vaan se toimii edelleen tehokkaana markkinointi- ja viestintäkanavana mm. media- ja tietotekniikka-alojen toimijoiden tavoittamisessa.

Koulutuksessa käymme Twitterinin ja Twitter Ads -työkalun toiminnallisuudet ja sovelluksen toimintaperiaatteet. Osallistu webinaariin ja ota haltuun Twitter Ads -työkalu osana strategisempaa markkinointia sekä taktista kohdennusta.

1. Kohdennettu Twitter-mainonta

  • Twitterin mainosstrategiat
  • Budjetointi ja tavoitteet
  • Twitter-mainonnan mainospaikat
  • Kuinka kohdennat oikein?
  • Mainosmuodot
  • Sisältötyypit ja jaettavuus
  • Yrityksen ääni Twitterissä

2. Mainonnan mittarit

  • Kampanjan analytiikka
  • Mittareiden valinta
  • Miten arvoida kampanjan suoritus?

Kouluttajana toimii Tuloksen oma sosiaalisen median ammattilainen: Kati Kiiskinen

Hinta: 300€ / 1 koulutettava. Lue lisää Ota kaveri mukaan – kamppiksesta.

Ilmoittaudu mukaan jo tänään!

Kati Kiiskinen

Ilmoittaudu mukaan

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Katso myös seuraavat koulutukset

TikTokin markkinointimahdollisuudet brändeille – 9.10.2020

9.10.

Verkkokoulutus
9.10.2020 09:00 - 11:00

TikTok on juuri nyt monien ihmisten sekä brändien huulilla, ja juuri siksi se on tällä hetkellä somekanavien kirkkain ykkönen. Koulutuksemme syventyy TikTokin luovaan maailmaan, ja sen aikana opit, miten sovellus toimii, minkälaiset sisällöt menestyvät sekä minkälaisia markkinointimahdollisuuksia kanava tarjoaa yrityksille. Lisäksi annamme sinulle vinkit, miten pääset alkuun TikTok-markkinoinnissa. Ilmoittaudu mukaan!

Asiakaskokemuksen työkalupakki osa 1 Vaikuttavuutta asiakaspolulla – 15.10.2020

15.10.

Verkkokoulutus
15.10.2020 08:30 - 12:00

Ota asiakaskokemuksen työkalupakki haltuun ja lunasta liiketoiminnan tavoitteet asiakkaan äänellä.