22.10.

09:00 - 11:00

Tutkimusmahdollisuudet brändimainostajille Facebookissa ja Instagramissa – 22.10.2020

Verkkokoulutus

Ilmoittaudu mukaan ja opi käyttämään sekä hyödyntämään Facebookin testityökalua. Lisäksi saat katsauksen siitä, miten brändimainostajan on mahdollista saada tietoonsa Facebook- ja Instagram-mainontansa todelliset vaikutukset.

Ilmoittaudu mukaan

Tässä koulutuksessa saat lisätietoa miten Facebook- ja Instagram-mainonnassa voit testata esimerkiksi luovia, kohderyhmiä, budjetteja sekä mainossijoitteluja tavalla, jonka tavoitteena on antaa tilastollisesti merkitsevät tulokset eri testattavien välillä. Testityökalun avulla saat varman tiedon toimiiko mainos A verrattuna mainos B:hen, eikä sinun tarvitse tehdä päätöstä mututuntumalla.

Testaamisen lisäksi käydään läpi Facebookin Brand Lift Study ja siihen liittyvät parhaat käytännöt. Brand Lift Study auttaa ymmärtämään brändimainonnan vaikutuksia Facebookissa ja Instagramissa.

Ajankohta: 22.10.2020 klo 9.00 – 11.00

Hinta: 300€ / 1 koulutettava. Lue lisää Ota kaveri mukaan – kamppiksesta.

Kouluttajana toimii Tuloksen oma sosiaalisen median ammattilainen: Sami Hiirsalmi

Ilmoittaudu mukaan jo tänään!

Sami Hiirsalmi

Ilmoittaudu mukaan

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Katso myös seuraavat koulutukset

TikTokin markkinointimahdollisuudet brändeille – 9.10.2020

9.10.

Verkkokoulutus
9.10.2020 09:00 - 11:00

TikTok on juuri nyt monien ihmisten sekä brändien huulilla, ja juuri siksi se on tällä hetkellä somekanavien kirkkain ykkönen. Koulutuksemme syventyy TikTokin luovaan maailmaan, ja sen aikana opit, miten sovellus toimii, minkälaiset sisällöt menestyvät sekä minkälaisia markkinointimahdollisuuksia kanava tarjoaa yrityksille. Lisäksi annamme sinulle vinkit, miten pääset alkuun TikTok-markkinoinnissa. Ilmoittaudu mukaan!

Asiakaskokemuksen työkalupakki osa 1 Vaikuttavuutta asiakaspolulla – 15.10.2020

15.10.

Verkkokoulutus
15.10.2020 08:30 - 12:00

Ota asiakaskokemuksen työkalupakki haltuun ja lunasta liiketoiminnan tavoitteet asiakkaan äänellä.