5.10.
09:00 - 10:00
Ohjelmallinen ostaminen – Mitä, miksi ja kenelle? – 5.10.2021
Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.
Tutustu ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksiin ja käyttökohteisiin
Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.
Tässä tunnin ilmaisessa tapahtumassa käymme läpi ohjelmallisen ostamisen perusteita ja pohdimme mikä tekee tästä markkinointikanavasta erityisen ja minkälaisille yrityksille siitä on hyötyä. Seminaari on suunnattu erityisesti heille, jotka miettivät mitkä markkinoinnin kanavat sopivat omalle yritykselle eikä edellytä aikaisempaa perehtymistä aiheeseen. Kouluttajana toimii Tuloksen Head of Programmatic Janne Tuominen.
Ajankohta: 5.10.2021 klo 9.00 – 10.00
Kouluttajana toimii: Janne Tuominen
Katso myös seuraavat koulutukset
Sosiaalinen media on alati muuttuva pelikenttä, jossa pärjäämiselle on omat sääntönsä. Pelkästään valituissa kanavissa läsnäolo tai satunnainen postailu ei riitä – tulosten saamiseksi tarvitaan johdonmukaisuutta, suunnitelmallisuutta ja selkeä strategia. Valjasta somen mahdollisuudet osaksi liiketoiminnan ja markkinoinnin tavoitteita, ja aloita osallistumalla Orgaanisen somen menestysresepti -webinaariimme!