5.10.

09:00 - 10:00

Ohjelmallinen ostaminen – Mitä, miksi ja kenelle? – 5.10.2021

Ilmainen aamuseminaari

Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.

Ilmoittaudu tästä!

Tutustu ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksiin ja käyttökohteisiin

Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.
Tässä tunnin ilmaisessa tapahtumassa käymme läpi ohjelmallisen ostamisen perusteita ja pohdimme mikä tekee tästä markkinointikanavasta erityisen ja minkälaisille yrityksille siitä on hyötyä. Seminaari on suunnattu erityisesti heille, jotka miettivät mitkä markkinoinnin kanavat sopivat omalle yritykselle eikä edellytä aikaisempaa perehtymistä aiheeseen. Kouluttajana toimii Tuloksen Head of Programmatic Janne Tuominen.

Ajankohta: 5.10.2021 klo 9.00 – 10.00

Kouluttajana toimii: Janne Tuominen

Ilmoittaudu tästä!

Katso myös seuraavat koulutukset

Verkkokoulutus
28.2.2023 09:30 - 10:15

Sosiaalinen media on alati muuttuva pelikenttä, jossa pärjäämiselle on omat sääntönsä. Pelkästään valituissa kanavissa läsnäolo tai satunnainen postailu ei riitä – tulosten saamiseksi tarvitaan johdonmukaisuutta, suunnitelmallisuutta ja selkeä strategia. Valjasta somen mahdollisuudet osaksi liiketoiminnan ja markkinoinnin tavoitteita, ja aloita osallistumalla Orgaanisen somen menestysresepti -webinaariimme!