5.10.

09:00 - 10:00

Ohjelmallinen ostaminen – Mitä, miksi ja kenelle? – 5.10.2021

Ilmainen aamuseminaari

Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.

Ilmoittaudu tästä!

Tutustu ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksiin ja käyttökohteisiin

Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.
Tässä tunnin ilmaisessa tapahtumassa käymme läpi ohjelmallisen ostamisen perusteita ja pohdimme mikä tekee tästä markkinointikanavasta erityisen ja minkälaisille yrityksille siitä on hyötyä. Seminaari on suunnattu erityisesti heille, jotka miettivät mitkä markkinoinnin kanavat sopivat omalle yritykselle eikä edellytä aikaisempaa perehtymistä aiheeseen. Kouluttajana toimii Tuloksen Head of Programmatic Janne Tuominen.

Ajankohta: 5.10.2021 klo 9.00 – 10.00

Kouluttajana toimii: Janne Tuominen

Ilmoittaudu tästä!

Katso myös seuraavat koulutukset

Verkkokoulutus
28.9.2022 14:30 - 15:00

Mikä ihmeen Google Analytics 4?

Jos seuraat yrityksesi web-analytiikkaa, olet varmasti törmännyt termiin Google Analytics 4. Kyseessä on Googlen analytiikkatyökalun suurin muutos lähes 10:een vuoteen. Tämä muutos edellyttää akuutteja toimenpiteitä myös sinun organisaatioltasi, mikäli haluatte jatkaa sivustonne analytiikan seurantaa. Ja toimenpiteillä on kiire.

Mutta mitä tämä muutos konkreettisesti tarkoittaa, miksi ja miten siihen pitää reagoida ja mitä tapahtuu, jos mitään ei tee?

Vastaamme kaikkiin näihin kysymyksiin webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan!

Verkkokoulutus
5.10.2022 14:30 - 15:00

Oletko miettinyt, miten Google Analytics 4:ää voi ja kannattaa hyödyntää? Mitä uusia ominaisuuksia se tuo mukanaan ja miten se eroaa vanhasta Google Analyticsista (Unviersal Analytics)? Vastaamme kaikkiin näihin kysymyksiin webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan!