5.10.

09:00 - 10:00

Ohjelmallinen ostaminen – Mitä, miksi ja kenelle? – 5.10.2021

Ilmainen aamuseminaari

Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.

Ilmoittaudu tästä!

Tutustu ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksiin ja käyttökohteisiin

Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.
Tässä tunnin ilmaisessa tapahtumassa käymme läpi ohjelmallisen ostamisen perusteita ja pohdimme mikä tekee tästä markkinointikanavasta erityisen ja minkälaisille yrityksille siitä on hyötyä. Seminaari on suunnattu erityisesti heille, jotka miettivät mitkä markkinoinnin kanavat sopivat omalle yritykselle eikä edellytä aikaisempaa perehtymistä aiheeseen. Kouluttajana toimii Tuloksen Head of Programmatic Janne Tuominen.

Ajankohta: 5.10.2021 klo 9.00 – 10.00

Kouluttajana toimii: Janne Tuominen

Ilmoittaudu tästä!

Katso myös seuraavat koulutukset

Ilmainen aamuseminaari
2.11.2021 09:00 - 10:00

Hakukoneissa tehdään päivittäin valtavia määriä erilaisia kyselyitä. Jokaisella kyselyllä on myös takanaan motiivi, esimerkiksi tuotteen tai informaation löytyminen. Yrityksille onkin ensiarvoista ymmärtää, mitä hakukoneiden käyttäjät haluavat kulloinkin löytää ja tarjota tähän sopivaa sisältöä.

Ilmoittaudu tästä!