10.12.

08:30 - 12:00

Asiakaskokemuksen työkalupakki osa 3 Toimintaanohjaavuutta kehityskartalla – 10.12.2020

Verkkokoulutus

Ilmoittaudu mukaan

Ota asiakaskokemuksen työkalupakki haltuun ja lunasta liiketoiminnan tavoitteet asiakkaan äänellä.

Kehityskartta on työkalu, joka kokoaa yhteen liiketoiminnan kehitysideat ja kehityskohteet. Kehityskartalla liiketoimintaa ja asiakaskokemusta kehitetään rakenteellisesti, priorisoiden ja kokonaisvaltaisesti yksittäisten palveluiden, tuotteiden ja siilojen yli.

Opi mikä kehityskartta on, miten kehityskarttaa mallinnetaan ja miten sitä hyödynnetään liiketoiminnan kehittämisen analysoinnissa, priorisoinnissa ja projektoinnissa.

Helpota omaa duuniasi osallistumalla ja ottamalla asiakaskokemuksen työkalupakki käyttöön. Valmennuksessa mallinnetaan osallistujayritysten kehityskartat ja lähdetään luomaan kilpailuetua heti eikä huomenna.

Osallistuminen ei vaadi aikaisempaa osallistumista muihin asiakaskokemuksen työkalupakki-valmennuksiin:

  • Vaikuttavuutta asiakaspolulla
  • Kilpailuetua kohderyhmillä

Ajankohta: 10.12.2020 klo 8.30 – 12.00

Hinta: 300€ / 1 koulutettava. Lue lisää Ota kaveri mukaan – kamppiksesta.

Kouluttajana toimivat Tuloksen omat asiakaskokemuksen ammattilaiset: Sylvia Väänen ja Maria Lantermino

Ilmoittaudu mukaan jo tänään!

Sylvia VäänänenMaria Lantermino

Ilmoittaudu mukaan

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Katso myös seuraavat koulutukset

TikTokin markkinointimahdollisuudet brändeille – 9.10.2020

9.10.

Verkkokoulutus
9.10.2020 09:00 - 11:00

TikTok on juuri nyt monien ihmisten sekä brändien huulilla, ja juuri siksi se on tällä hetkellä somekanavien kirkkain ykkönen. Koulutuksemme syventyy TikTokin luovaan maailmaan, ja sen aikana opit, miten sovellus toimii, minkälaiset sisällöt menestyvät sekä minkälaisia markkinointimahdollisuuksia kanava tarjoaa yrityksille. Lisäksi annamme sinulle vinkit, miten pääset alkuun TikTok-markkinoinnissa. Ilmoittaudu mukaan!

Asiakaskokemuksen työkalupakki osa 1 Vaikuttavuutta asiakaspolulla – 15.10.2020

15.10.

Verkkokoulutus
15.10.2020 08:30 - 12:00

Ota asiakaskokemuksen työkalupakki haltuun ja lunasta liiketoiminnan tavoitteet asiakkaan äänellä.