Koulutukset ja tapahtumat

Digitaalisen markkinoinnin kehittämiskohteet ja suunta hukassa? Tulos järjestää käytännönläheisiä digitaalisen markkinoinnin koulutuksia ja tapahtumia, jotka sopivat markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä toimiville asiantuntijoille ja yrittäjille.
Järjestämme myös suosittuja ilmaisia aamuseminaareja digitaalisen markkinoinnin polttavista aihepiireistä.

Ilmoittaudu mukaan!

Verkkokoulutus
28.9.2022 14:30 - 15:00

Mikä ihmeen Google Analytics 4?

Jos seuraat yrityksesi web-analytiikkaa, olet varmasti törmännyt termiin Google Analytics 4. Kyseessä on Googlen analytiikkatyökalun suurin muutos lähes 10:een vuoteen. Tämä muutos edellyttää akuutteja toimenpiteitä myös sinun organisaatioltasi, mikäli haluatte jatkaa sivustonne analytiikan seurantaa. Ja toimenpiteillä on kiire.

Mutta mitä tämä muutos konkreettisesti tarkoittaa, miksi ja miten siihen pitää reagoida ja mitä tapahtuu, jos mitään ei tee?

Vastaamme kaikkiin näihin kysymyksiin webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan!

Verkkokoulutus
5.10.2022 14:30 - 15:00

Oletko miettinyt, miten Google Analytics 4:ää voi ja kannattaa hyödyntää? Mitä uusia ominaisuuksia se tuo mukanaan ja miten se eroaa vanhasta Google Analyticsista (Unviersal Analytics)? Vastaamme kaikkiin näihin kysymyksiin webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan!

Räätälöidyt koulutukset

Räätälöimme tarvittaessa juuri teidän tarpeisiinne sopivan koulutuksen, joka syventää osaamistanne ja antaa teille eväät saavuttaa parempia tuloksia verkossa. Järjestämme räätälöityjä koulutuksia muun muassa seuraavista aiheista:

  • Hakukoneoptimointi
  • Hakusanamainonta
  • Web-analytiikka
  • Somemarkkinointi
  • Markkinoinnin automaatio

Tutustu

Koulutusten materiaalit

Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi 16.3. Sanna Pänkäläinen: Tuloksellinen_vaikuttajamarkkinointi