Koulutukset ja tapahtumat

Digitaalisen markkinoinnin kehittämiskohteet ja suunta hukassa? Tulos järjestää käytännönläheisiä digitaalisen markkinoinnin koulutuksia ja tapahtumia, jotka sopivat markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä toimiville asiantuntijoille ja yrittäjille.
Järjestämme myös suosittuja ilmaisia aamuseminaareja digitaalisen markkinoinnin polttavista aihepiireistä.

Ilmoittaudu mukaan!

Ilmainen aamuseminaari
21.9.2021 09:00 - 10:00

TikTok on monien ihmisten sekä brändien huulilla, ja juuri siksi se on tällä hetkellä somekanavien kirkkain ykkönen. Koulutuksemme syventyy TikTokin luovaan maailmaan, ja sen aikana opit, miten sovellus toimii, minkälaiset sisällöt menestyvät sekä minkälaisia markkinointimahdollisuuksia kanava tarjoaa yrityksille. Lisäksi annamme sinulle vinkit, miten pääset alkuun TikTok-markkinoinnissa.

Ilmoittaudu tästä!

Ilmainen aamuseminaari
5.10.2021 09:00 - 10:00

Ohjelmallinen ostaminen (tai programmatic buying) tarkoittaa mainostilan ostamista eri järjestelmien kautta eri mainosverkostoista. Koska mainospaikkoja tarjoavia verkostoja on lukuisia, sisältää ohjelmallinen ostaminen runsaasti tarkempia kohdentamisen keinoja, kuin vaikkapa Google Ads.

Ilmoittaudu tästä!

Räätälöidyt koulutukset

Räätälöimme tarvittaessa juuri teidän tarpeisiinne sopivan koulutuksen, joka syventää osaamistanne ja antaa teille eväät saavuttaa parempia tuloksia verkossa. Järjestämme räätälöityjä koulutuksia muun muassa seuraavista aiheista:

  • Hakukoneoptimointi
  • Hakusanamainonta
  • Web-analytiikka
  • Somemarkkinointi
  • Markkinoinnin automaatio

Tutustu