Sisältömarkkinoinnin pilotti

Tuloksen konseptoimalla sisältöpilotilla saat selville, mitkä sisällölliset teemat ja keinot toimivat millekin kohderyhmälle ja tuotteelle.

Tuloksia datalla ja testauksella

Jotta sisältömarkkinoinnin panostuksista saadaan mahdollisimman suuri hyöty, tarvitaan päätösten tueksi dataa ja testausta. Tällä konseptilla olemme saaneet asiakkaillemme todistetusti hyviä tuloksia!

Perinteisesti markkinointikampanjoiden panostukset on suunnattu vahvasti offlline-kanaviin ja markkinointiviestit lyöty lukkoon ennen kampanjan aloittamista.

Myös toisin voi tehdä. Kun fokus siirretään offlinesta omaan mediaan ja digiin, voidaan viestien tehokkuutta testata ja tutkia etukäteen. Lopputuloksena on suunnitellumpaa ja tehokkaampaa markkinointia, jossa linjavalintoja ei perusteta mutulle tai mielipiteille, vaan datalle, joka myös jää omaan käyttöönne myöhempää kehitystä varten.

Tätä tarkoittaa sisältömarkkinoinnin pilotti.

Tehot irti digistä ja omasta mediasta

Datan omistajuus nyt ja mitä on tulevan

Tutkimus ja analyysi

Teemme hakukäyttäytymis-
tutkimuksen: mitä asiakkaat haluavat löytää hakukoneista ja millaisia hakusanoja he käyttävät tiedonhakuun?

Tutkimuksesta selviää, millä termeillä kannattaa tavoitella parempaa orgaanista hakukonenäkyvyyttä. Teemme myös kilpailija-analyysin orgaanisesta hakukonenäkyvyydestä.

Sisältösuunnitelma

Analysoimme yrityksen nykyiset sisällöt (jos sellaista on) ja tutkimme, millaisia sisältöjä sivustolta puuttuu.

Valitsemme asiakkaalle sopivimman sisältökumppanin ja suunnittelemme yhdessä sisältökonseptit eri kohderyhmille ja tuotteille sopiviksi.

Sisältöjen tuotanto

Suunnittelemme sisältökumppanin kanssa vähintään neljä asiakkaan liiketoimintaa tukevaa teemaa sisältöjen toteuttamista varten.

Tämän jälkeen sisällöt luodaan valmiiksi sisältökonseptin mukaan sopimaan kaikkiin valittuihin digimarkkinoinnin kanaviin.

Jakelu ja testaaminen

Pilotin aikana käytämme ja testaamme laajasti eri digimarkkinointikanavia ennakkoluulottomasti sisällön levittämisessä.

Pakettiin kuuluu jatkuva seuranta, analysointi ja optimointi. Lopputulos? Ennustettavaa, mitattavaa ja tehokasta markkinointia!

Pilotin kesto: 4 kk
Hinta: 4 750 €/kk + alv.

Mediakustannukset eivät kuulu pilotin hintaan.

Pilotin tuloksia FMCG-brändille

liikennettä

+47 %

vietettyä aikaa

+70 %

bounce rate laskenut

-45 %

uusia kävijöitä

+115 %

Lähetä meille viesti

Kiinnostuitko? Jätä meille viesti! Jos toivot yhteydenottoa sähköpostitse, ilmoitathan myös sähköpostiosoitteesi. Tavoittelemme sinua pian!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.