Sisältömarkkinoinnin pilotti
Tuloksen konseptoimalla sisältöpilotilla saat selville, mitkä sisällölliset teemat ja keinot toimivat millekin kohderyhmälle ja tuotteelle.
Tuloksia datalla ja testauksella
Jotta sisältömarkkinoinnin panostuksista saadaan mahdollisimman suuri hyöty, tarvitaan päätösten tueksi dataa ja testausta. Tällä konseptilla olemme saaneet asiakkaillemme todistetusti hyviä tuloksia!
Perinteisesti markkinointikampanjoiden panostukset on suunnattu vahvasti offlline-kanaviin ja markkinointiviestit lyöty lukkoon ennen kampanjan aloittamista.
Myös toisin voi tehdä. Kun fokus siirretään offlinesta omaan mediaan ja digiin, voidaan viestien tehokkuutta testata ja tutkia etukäteen. Lopputuloksena on suunnitellumpaa ja tehokkaampaa markkinointia, jossa linjavalintoja ei perusteta mutulle tai mielipiteille, vaan datalle, joka myös jää omaan käyttöönne myöhempää kehitystä varten.
Tätä tarkoittaa sisältömarkkinoinnin pilotti.
Tehot irti digistä ja omasta mediasta
Pilotin kesto: 4 kk
Hinta: 4 750 €/kk + alv.
Mediakustannukset eivät kuulu pilotin hintaan.
Pilotin tuloksia FMCG-brändille
liikennettä
+47 %
vietettyä aikaa
+70 %
bounce rate laskenut
-45 %
uusia kävijöitä
+115 %
Lähetä meille viesti
Kiinnostuitko? Jätä meille viesti! Jos toivot yhteydenottoa sähköpostitse, ilmoitathan myös sähköpostiosoitteesi. Tavoittelemme sinua pian!