Avoimet työpaikat

Henkilöstöjohtaja – Chief Happiness Officer

Tulos hakee henkilöstöjohtajaa, joka auttaa Tuloksen kasvamista seuraavalle tasolle. Ambitiomme on olla innokas kasvuyritys ja tarvitsemme nyt apua sen toteuttamiseen. Tulos on kasvanut vajaassa kymmenessä vuodessa reiluun 40 hengen toimistoksi pääasiassa orgaanisesti. Tänä vuonna mukaan liittyi yrityskaupalla User Intelligence Finland.

Tavoitteenamme on kasvaa yli 20% vuodessa, joten rekrytointi on tärkeä osa henkilöstöjohtajan työnkuvaa.

Vielä tärkeämpää on kuitenkin pitää tuloslaiset innokkaina ja osaavina.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Lasse Larvanko p. 050 369 8023. Lähetä hakemus otsikolla “Henkilöstöjohtaja” osoitteeseen rekrytointi@tulos.fi. Viimeinen hakupäivä on 15.12.2017

Ohessa aikaisempi työnkuvaus positiosta. Sinä tulet toki kirjaamaan tästäkin uuden version.

 

MISSIO

Henkilöstöjohtaja löytää Tulokseen parhaat osaajat, jotka ovat itseohjautuvia ja haluavat intohimoisesti auttaa Tulosta sekä Tuloksen asiakkaita kasvamaan. Henkilöstöjohtaja tukee tuloslaisia oman työnsä johtamisessa ja auttaa heitä kehittymään.

MIHIN JOHTAA

Tulos on Suomen innokkaimpien ja ammattitaitoisimpien asiantuntijoiden keskittymä, jossa tehdään yhdessä määrällisesti ja laadullisesti parempaa bisnestä.

OKRt – Objectives and Key Results

Rekrytointi

Tuloksen rekrytointi- ja perehdytysprosessi on tehokas ja ammattitaitoinen sekä tuleviin rekrytointitarpeisiin pystytään ennakoimaan nopeasti. Positiivista työnantajamielikuvaa ylläpidetään nopealla rekryviestinnällä ja työhaastatteluissa kerrotaan perusteellisesti Tuloksen kulttuurista ja keskeisistä toimintaperiaatteista.

1. Kaikki uudet ihmiset ovat neljän kuukauden perehdytysperiodin jälkeen sitä mieltä, että Tulos on sitä mitä heille luvattiin
2. Tuloksen perehdytysprosessi on kirjattu ja perehdytysmateriaalit ovat monistettavia sekä tasalaatuisia
3. Sourcing-poolissa on vähintään yksi laadukas kandidaatti valmiina joka tiimiin
4. Tulleisiin työhakemuksiin vastataan kahden päivän sisään

LaaS – Leadership as a Service

LaaS auttaa tuloslaisia johtamaan omaa työtänsä, on aktiivisessa käytössä ja sen toiminnasta viestitään säännöllisesti. Palvelupyyntöihin vastataan nopeasti, palvelut ovat kiinnostavia sekä toteutukseltaan tasokkaita.

1. Palveluiden arviointien keskiarvo on 4/5
2. Palvelupyyntöihin vastataan viikon sisään niiden tilaamisesta
3. Kaikki tilatut palvelut toteutetaan ennen seuraavan LaaS-kierroksen alkamista
4. Kaikki tilaajat osallistuvat tilaamiinsa palveluihin / koulutuksiin

Innokkuus työssä

Tuloslaiset suhtautuvat intohimolla työhönsä ja ovat ylpeitä siitä, asiakkaistaan sekä Tuloksesta yrityksenä. Tuloksessa sparrataan, haastetaan, kehitetään ja opetellaan yhdessä sekä etsitään aktiivisesti uusia parempia tapoja tehdä asioita.

1. Seminaareissa opitut asiat jaetaan aina osallistumisen jälkeen muille presentoimalla tai blogipostauksilla
2. Onnistuneita asiakascaseja ja parhaita käytäntöjä jaetaan viikoittain kaikille yhteisesti
3. Sovittuihin palavereihin saavutaan joka kerta ajoissa

MITTARIT

1. Rekrytoinnin NPS
2. LaaS: Kuinka lähellä Tulos on unelmatyöpaikkaasi?
3. Oliko maanantaina kiva tulla töihin? -kysely

TAVOITTEET

1. Rekrytoinnin NPS 8
2. LaaSin NPS 8
3. Innokkuus 80% KYLLÄ

Tai jos sinä et ole paikasta kiinnostunut, mutta voisit tietää siihen sopivan hakijan, jaa ihmeessä ilmoitus sosiaalisessa mediassa alla olevilla napeilla!

Kaikki avoimet paikat