Aamiaistapahtuma: Reinventing Digital Marketing with AI & Social media
Reinventing Digital Marketing with AI & Social media
Tervetuloa kuulemaan digimarkkinoinnin murroksesta herkullisen aamupalan äärellä!
Ravintola Meripaviljonki
Keskiviikkona 11.10.2023
klo 8.30-11.00
Digitaalinen markkinointi on muuttunut radikaalisti viime vuosien aikana, reaktiona muun muassa koronaan ja Venäjän sotaan, ja tekoäly muuttaa pelikenttää entisestään. Miten reagoida digimarkkinoinnin, sosiaalisen median ja ihmisten hakukäyttäytymisen murrokseen, kun kuluttajat eivät enää pelaa vanhoilla pelisäännöillä? Kuinka maksimoida markkinoinnin tulokset uudistuneena aikakautena, ja kuinka ottaa data mukaan mainonnan päätöksiin?
Muun muassa näihin kysymyksiin vastaamme lokakuussa Hakaniemen Meripaljongissa Reinventing Digital Marketing with AI & Social media -tapahtumassa. Tervetuloa kuulemaan kattava läpileikkaus digitaalisen marrkinoinnin uudesta aikakaudesta, nappaamaan parhaat vinkit matkaasi ja verkostoitumaan muiden mielenkiintoisten yritysten kanssa – herkullisen aamupalan äärellä, tietenkin.
Paikkoja on rajallisesti ja jaamme jokaiselle osallistujalle gift bagit, joten toivomme ilmoittautumisesi olevan sitova.
Ohjelma
Tervetulosanat /Anna Masalin (Tulos Helsinki)
Somekanavat hakukoneina / Kati Kiiskinen (Tulos Helsinki)
Miten sosiaalisen median kanavat toimivat hakukoneina? Puheenvuorossa esitellään, miten somekanavat ovat nousseet osaksi hakukoneita, miten somekanavien nousu osaksi hakukoneita tulee huomioida markkinoinnin suunnittelussa ja mitä ominaisuuksia ja mahdollisuuksia eri somekanavilla on hakusanaoptimoinnin näkökulmasta.
How TikTok made me Find it – the mindset of the TikTok community / Simon Gadelii (TikTok)
TikTok is a place for creativity and joy and inspires millions of people every day. TikTok is influencing and shaping trends & culture – and it’s also enabling people to find information and inspiration about everything from music, food, books and much much more. In short, TikTok has become a place where people discover new things.
Tekoälystä markkinoijan paras kaveri – Miten automatisoida arjen markkinointisilppu? / Kimmo Ihanus ja Jere Meriluoto (Superlines.io)
Todellisten hyötyjen saaminen irti tekoälystä liiketoiminnassa vaatii muutakin kuin promptausta. Superlines-tiimi kertoo caseja Suomesta ja ulkomailta, kuinka tekoälyllä on tehostettu kokonaisten markkinointitiimien työtä ja avattu uusia liiketoimintamahdollisuuksia.
Orgaaninen hakudata monikanavaisen mainonnan tukena – case Peten Koiratarvike / Tommi Karvinen ja Janne Tuominen (Tulos Helsinki)
Käytä datajohdettua sisällöntuotantoa monikanavaisessa markkinoinnissa! Puheenvuoro sukeltaa orgaanisen hakudatan maailmaan ja siihen, kuinka kyseistä dataa hyödyntäen saadaan tehoa muiden digitaalisen mainonnan kanaviin. Aihetta ja onnistumisia avataan Petenkoiratarvike.com -casen avulla, jossa dataan pohjautuva monikanavainen markkinointi toi merkittäviä tuloksia.
Varaa paikkasi tapahtumasta!
Ilmoittaudu mukaan täyttämällä oheinen lomake. Paikkoja on rajallisesti, joten toivomme ilmoittautumisen olevan sitova. Mahdollisiin kysymyksiin vastaa Hanna Arjanko hanna.arjanko@tulos.fi
Lämpimästi tervetuloa!