Lue esimerkkejä Tuloksen ja asiakkaidemme yhteistyöstä.

Case Cramo

Case Cramo

Asiakaskokemusstrategian kehittäminen aloitettiin intensiivisillä työpajoilla yhdessä Tuloksen kanssa. Onnistunut muutos prosessi- ja tuoteajattelusta kohti palveluliiketoimintaa edellyttää lujaa asiantuntijuutta, joka menee aidosti pintaa syvemmälle.

Case MTV

Case MTV

Jotta kuluttajat voisivat saada jatkuvasti parempia sisältöjä ja mainostajat tavoittaa kohderyhmänsä entistä tehokkaammin, tarvitaan niin verkkonäkyvyyttä, löydettävyyttä kuin asiakastuntemusta. Siksi MTV:n valinta käyttäjätutkimuksen, hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon sparraajaksi on Tulos.

Case Rapal

Case Rapal

Rakennetun ympäristön ohjelmisto- ja asiantuntijatalo Rapal Oy kansainvälistyy vauhdilla. Markkinointiautomaation ja Tuloksen konsultoinnin avulla yhtiö vaikuttaa kohderyhmäänsä tehokkaasti yli maarajojen, lisäten samalla sekä ostokäyttäytymisen ymmärrystä, liikevaihtoa että asiakastyytyväisyyttä.

Case Weecos

Case Weecos

Kovan kasvun myötä haluttiin ymmärtää, miten liiketoiminnalle tärkeimmät asiakkaat käyttäytyvät ja miten tehostaa heidän asiakaskokemustaan viestinnän ja markkinoinnin keinoin.

Case Yliopiston Apteekki

Case Yliopiston Apteekki

Uudella verkkokauppakonseptilla haluttiin mahdollistaa nopea ja vaivaton tapa tilata reseptilääkkeet verkosta ja luoda verkosta luonteva jatke apteekeille mm. noutopisteiden muodossa.

Case Nenäpäivä

Case Nenäpäivä

Asiakaspolun mallintamisen tavoitteena oli saada työkaluja siihen, miten yksittäinen lahjoittaja saadaan lahjoittamaan enemmän.

Sivu 1 (2)12