Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on monipuolinen ja tehokas tapa ostaa mainostilaa. Ohjelmallisen ostamisen kautta mainosta voi ostaa esimerkiksi display-mainontaa, videomainontaa, digitaalista ulkomainontaa, digitaalista audiomainontaa ja natiivimainontaa. Ohjelmallinen ostaminen on yksi parhaista tavoista tavoittaa asiakkaasi verkossa ja sen ulkopuolella ja näin kasvattaa liiketoimintaa.Ohjelmallisen ostaminen on ennen kaikkea tapa ostaa mediaa. Ohjelmallisen ostamisen perusta on, että ostaminen tapahtuu huutokauppaperusteisesti ja mainonnan lopulliseen hintaan vaikuttaa vallitseva kilpailutilanne. Mainostaja pystyy tekemään muutoksia reaaliaikaisesti ja näin ollen vaikuttamaan tuloksiin jo kampanjan aikana.

Ohjelmallinen ostaminen Tuloksella

Yritämme aktiivisesti minimoida asiakkaidemme mainonnan vaikutuksia ilmastonmuutokseen

Olemassaolevien kumppaneiden ja ratkaisujen avulla pystymme tarjoamaan kattavan valikoiman keinoja hiilidioksidipäästöjen vähentämiseksi display- ja videomainonnassa. Metodimme pienentyneen hiilijalanjäljen vähentämisen mittaamisessa ja laskemisessa on validoitu ansioituneiden toimialajohtajien toimesta, kuten Scope3 ja Doconomy. Kanssamme voitte integroida kestävyysvelvoitteet ja tavoitteet osaksi teidän ohjelmallista ostamista!

Veloitukseton digimarkkinoinnin konsultaatio!

Varaa nyt

Tiimimme

Daniil Ivanov

Head of Programmatic

Janne Tuominen

Products and Services Lead

Ladattavat materiaalit

How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising?

Webinaari

The conversation applies to agencies and media advertisers buying programmatic, as well as the creative agencies looking to improve their ad delivery emissions.

How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising?