Hakusanamainonta

Miksi hakusanamainonta?

Hakusanamainonta on tehokas digitaalisen markkinoinnin muoto, jonka avulla mainokset näkyvät hakukoneessa käyttäjän tekemän haun perusteella. Valitsemalla oikeat avainsanat ja luomalla relevantit mainokset tavoitetaan yrityksen kannalta oikea kohderyhmä ja voidaan kasvattaa verkkosivuston liikennettä.

Hakusanamainonta Tuloksella

Meillä on satojen miljoonien eurojen edestä oppia hakusanamainonnalla tuotetusta verkkomyynnistä. Siksi meillä voidaan sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että suurimmat voitot hakusanamainonnassa saadaan niiden yritysten kanssa, joilla on myös itsellään paloa ja tavoitteellista kasvuhalua.
Hakusanamainonta ei kuitenkaan ole maaginen ratkaisu takkuavaan verkkokauppaan, epäonnistuneeseen hinnoittelustrategiaan tai huonoon käyttäjäkokemukseen. Se voi oikeissa käsissä kiihdyttää kasvua niin paljon, että joudut jopa luomaan suuremmat kasvutavoitteet, mutta perusliiketoiminnan lainalaisuuksia se ei silti muuta.
Jos käytät Googleen tuhansia euroja kuukaudessa, voi hakusanamainonnan auditointi olla fiksuin yksittäinen investointi mainonnan tehon parantamiseen.

 

Hakusanamainonnan hyödyt

Hakusanamainonnan tehokkuus perustuu tuotteen tai palvelun tarjoamiseen juuri sillä hetkellä, kun käyttäjä etsii ratkaisua tarpeeseensa hakukoneessa.
Hakusanamainonnasta maksetaan vasta kun käyttäjä klikkaa mainosta, joten mainontaa voidaan tehdä pienelläkin rahallisella panostuksella.
Hakusanamainonta on myös tarkasti mitattavissa ja kohdennettavissa, joten käyttämäsi markkinointibudjetti saadaan hyödynnettyä tehokkaasti.
Kampanjoiden suorituskykyä voidaan seurata analytiikan avulla, joka tarjoaa tietoa mm. siitä, kuinka monta käyttäjää mainokset tavoittavat ja millä avainsanoilla syntyy parhaiten haluttuja tuloksia verkkosivustolla.

Veloitukseton digimarkkinoinnin konsultaatio!

Varaa nyt

Tiimimme

Petra Meinander

Team Lead and Senior Paid Search Consultant

Marika Salovaara

Client Director & Paid Search Consultant

Tuomas Riihimäki

Paid Search Consultant

Toni Voutilainen

Senior Advisor

Janne Kanninen

Paid Search Consultant

Sofia Huhtala

Digital Marketing trainee