Hakusanamainonta

Hakusanamainonta on yksi maailmanhistorian tehokkaimmista myyntikanavista. Se on työkalu verkkomyyntiin, kasvuun ja markkinaosuuksien haalimiseen. Se voi olla työkalu myös kansainvälistymiseen.

Hakusanamainonnalla tarkoitetaan mainoksia, jotka näet Googlen ja Bingin kaltaisten hakukoneiden hakutulossivuilla. Suomessa Google-mainonta on muotoutunut synonyymiksi hakusanamainonnalle, koska Googlen hakukonemarkkinaosuus Suomessa on yli 96 prosentissa.

Miksi hakusanamainonta?

”En minä ainakaan niitä mainoksia koskaan klikkaa”, kuulee aina joskus sanottavan epäilevästi. Ei se mitään, koska miljoonat muut klikkaavat – ja myös ostavat, kun heille osataan tarjota oikea ratkaisu, oikealla tavalla, oikeaan aikaan.

Hakusanamainonnan ylivoimainen teho perustuu ratkaisun tarjoamiseen juuri sillä hetkellä, kun ihminen sitä haluaa. Tarjolla on kuluttajan jakamaton huomio.

Tarkka kohdennus, mitattavuus, testattavuus ja se, että mainoksesta joutuu maksamaan vasta sitten, kun joku klikkaa sitä – näistä syntyy miljardien arvoinen rahamylly.

Hakusanamainonta Tuloksella

Meillä on satojen miljoonien eurojen edestä oppia hakusanamainonnalla tuotetusta verkkomyynnistä. Siksi meillä voidaan sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että suurimmat voitot hakusanamainonnassa saadaan niiden yritysten kanssa, joilla on myös itsellään paloa ja tavoitteellista kasvuhalua.

Hakusanamainonta ei kuitenkaan ole maaginen ratkaisu takkuavaan verkkokauppaan, epäonnistuneeseen hinnoittelustrategiaan tai huonoon käyttäjäkokemukseen. Se voi oikeissa käsissä kiihdyttää kasvua niin paljon, että joudut jopa luomaan suuremmat kasvutavoitteet, mutta perusliiketoiminnan lainalaisuuksia se ei silti muuta.

Jos käytät Googleen tuhansia euroja kuukaudessa, voi hakusanamainonnan auditointi olla fiksuin yksittäinen investointi mainonnan tehon parantamiseen.

Tuloksen vahvuudet

Kokemus

Vahva ja kansainvälinen kokemus hakusanamainonnasta eri liiketoimintaloilla.

Joustavuus

Joustavat yhteistyömallit tekevät yhteistyöstä helppoa.

Reagointikyky

Nopea reagointi uusimpiin hakusanamainonnan käytäntöihin ja tietoon.

Kehitystahto

Valmius ja tahto kouluttaa ja kehittää myös asiakkaiden sisäisiä resursseja hakusanamainontaan.

Asiantuntijaltamme

Tarkka kohdennus, mitattavuus, testattavuus ja se, että mainoksesta joutuu maksamaan vasta sitten, kun joku klikkaa sitä – näistä syntyy miljardien arvoinen rahamylly.

Toni Voutilainen, Head of Paid Search

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio

Tiimimme

Toni Voutilainen

Head of Paid Search

Sofie Segercrantz

Team Lead and Senior Paid Search & Social Media Consultant

Tuomas Riihimäki

Junior Paid Search Consultant

Marika Muchanga

Client Manager & Paid Search Consultant

Petra Meinander

Team Lead and Senior Paid Search Consultant

Tiina Rouhiainen

Paid Search Consultant

Michaela Flander

Paid Search Consultant