Avainsanatutkimus

Avainsanatutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa verkkosivuston markkinoinnissa käytettävät keskeiset avainsanat. Kartoituksen avulla selvitetään ne hakutermit, joilla kävijä hakee yrityksen tai yhteisön tuotetta tai palvelua.

Avainsanatutkimuksessa voidaan käyttää eri lähteitä ja välineitä. Nämä ovat tyypillisimpiä avainsanojen ja niiden hakuvolyymien kartoitukseen käytettäviä työvälineitä:

Ylläolevien lisäksi monelle yritykselle on hyötyä siitä, että avainsanoja ja niiden suosiota kartoitetaan hakusanamainonnalla, esim. Google Ads -kampanjan avulla.

Avainsanakartoituksessa listataan yksittäisten avainsanojen lisäksi avainsanayhdistelmät ja -lausekkeet. Hakukoneiden kautta haetaan yhä yksityiskohtaisemmin tietoa, jolloin niin kutsutut pitkän hännän haut korostuvat.

Ota yhteyttä ja kysy lisää: yhteys@tulos.fi tai soita 09 611 112.

Suunnittelu

Suunnittelu

Pitkä kokemuksemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta tuo suunnitelmiimme muita vahvemman liiketoimintanäkökulman.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.