Tulos DealScore AI

Keskitytkö oikeisiin diileihin? Anna tekoälyn auttaa sinua priorisoimaan aikaasi paremmin.

Miksi tekoälyyn perustuva DealScore -palvelu?

B2B-organisaation haasteena on usein myynnin resurssien järkevä allokointi.

Myyjien aikaa kuluu kokouksiin ja kommunikointiin myös huonojen liidien kanssa. Jos tämä kuulostaa tutulta Tulos DealScore AI ratkaisee perusongelman = auttaa sinua keskittymään tärkeimpiin diileihin.

Tuloksella on pitkä kokemus myyntikanavien optimoinnista markkinoinnin ja automaation avulla. AI-pohjainen optimointi on seuraava iso harppaus.

 

Mitä

HubSpot DealScore on Tuloksen kehittämä AI-työkalu diilien toteutumisennusteen antamiseen.

DealScore laskee jokaiselle yksittäiselle diilille toteutumisennusteen.

Ennuste kertoo miten todennäköisesti diili saadaan läpi onnistuneesti. Ennuste pohjautuu myynnin ja liidin väliseen vuorovaikutukseen. Algoritmi oppii mitkä toimenpiteet johtavat todennäköisimmin toteutuneeseen myyntiin.

Tulos B2B DealScore AI
 

DealScoren hyödyt

Priorisoidut diilit

Päivittäinen raportti parhaista diileistä

Hubspot optimoitu

DealScore voidaan liittää eri CRM ratkaisuihin. Hubspot on tuettu suoraan.

Päätösten teko

Opit asiantuntijoiden avulla enemmän omasta datastasi.

Oppiva tekoäly

Algoritmi kehittyy kerääntyvän datan myötä ja parantaa ennustetta parhaista diileistä jatkuvasti.

 

Kuinka optimoimme CRM:n dataa

Tulos asentaa yrityksen käyttöön AI-työkalun joka jatkuvasti analysoi organisaation HubSpot-dataa, ja laskee jokaiselle diilille toteutusennusteen.

Toteutuksen jälkeen yrityksellä on HubSpotissa jokaisen diilin onnistumisluvun, sekä myynnin toimenpiteitä havainnollistava reaaliaikainen dashboard.

AI-asiantuntijat auttavat teitä tulkitsemaan tietoja.

Suunnittelu

Suunnittelu

Pitkä kokemuksemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta tuo suunnitelmiimme muita vahvemman liiketoimintanäkökulman.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.