Käyttäjätutkimukset

Palvelujen suunnittelu aidosti asiakaslähtöisesti vaatii asiakkaiden kohtaamista henkilökohtaisella tasolla ja heidän tarpeidensa, mieltymystensä ja kipupisteidensä todellista ymmärtämistä. Me uskomme siihen että suunnittelutyön jatkuvalla tukemisella säännöllisesti ja riittävän usein tehtävillä käyttäjätutkimuksilla saadaan paras mahdollinen pohja, jossa suunnittelutyötä oikeasti ohjaa käyttäjiltä saatu palaute valistuneiden arvausten sijaan.

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaista palvelua käyttäjätutkimuksissa. Hyödynnämme laajasti erilaisia laadullisen ja määrällisen tutkimisen menetelmiä, joista valitsemme tilanteeseen parhaiten soveltuvimmat asiakkaan kokemukseen sukeltamiseksi. Valikoimaamme kuuluvat mm.

  • Haastattelututkimukset
  • Käytettävyystestaus
  • Ryhmäkeskustelut
  • Kyselytutkimukset
  • Kontekstuaaliset havainnointitutkimukset
  • Digitaaliset päiväkirjatutkimukset
  • Etätutkimukset
  • Erilaiset kevyen testaamisen menetelmät

Laadullisten ja määrällisten käyttäjätutkimusten lisäksi teemme myös asiakaskokemuksen asiantuntija-arvioita.

Suunnittelu

Suunnittelu

Pitkä kokemuksemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta tuo suunnitelmiimme muita vahvemman liiketoimintanäkökulman.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.