Asiakaskokemuksen kehityskartta

Asiakaskokemuksen johtamisen kehittämisen työkalu on asiakaskokemuksen kehityskartta.

Asiakaskokemuksen kehityskartta on työkalu systemaattiseen ja suunnitelmalliseen asiakaskokemuksen johtamisen ja käytäntöjen kehittämiseen. Kehityskartta on se työkalu, joka ohjaa asiakaskokemuksen kehitystyötä kohti tavoitteita.

Asiakaskokemuksen kehityskartta voidaan luoda esimerkiksi asiakaspolkujen ja persoonien tai asiakaskokemuksen maturiteettimallin kautta. Kehityskarttaan viedään kaikki asiakaskokemukseen liittyvät toimenpiteet, ne luokitellaan ja priorisoidaan asiakaskokemuksen mittaamiseen ja priorisoimiseen perustuen. Kehityskartan toimenpiteiden kriittisyys johdetaan liiketoiminnan tavoitteista, asiakkaalle syntyvästä arvosta ja edellä mainittujen vaikutuksista liiketoimintaan.

Kehityskartan avulla asiakaskokemuksen kehittäminen tapahtuu yksikkörajojen, jolloin tämä soveltuu erityisesti yrityksille, jotka pyrkivät kehittämään asiakaskokemustaan yli siilojen. Lisäksi se tuo asiakaskokemuksen kehittämistyöhön johdonmukaisuutta ja läpinäkyvyyttä. Kehituskartan avulla pystytään tarkastelemaan myös asiakaskokemuksen kehittämisen investointitarpeita.

Asiakaskokemuksen kehityskartan avulla asiakas on yrityksen kehittämisen keskiössä.

Suunnittelu

Suunnittelu

Pitkä kokemuksemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta tuo suunnitelmiimme muita vahvemman liiketoimintanäkökulman.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.