Asiakaskokemuksen johtaminen

Muutos siiloutuneesta, tuotelähtöisestä yrityksestä asiakaslähtöiseksi ei tapahdu itsestään, vaan apuun tarvitaan systemaattista asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemuksen johtamisessa keskitytään pitämään asiakas liiketoiminnan kehittämisen ytimessä. Asiakaskokemuksen johtamisessa yrityksen eri osa-alueet puhaltavat yhteen hiileen asiakastyytyväisyyden ja -pidon varmistamiseksi.

Asiakaskokemuksen johtamisen työvälineitä on useita ja ne soveltuvat erilaisten yritysten tilanteisiin. Hyödynnämme asiakkaittemme kanssa muun muassa seuraavia työkaluja:

Tavoitteenamme on se, että asiakas itse pääsee oppimaan ja hyödyntämään näitä työkaluja ja siten vähitellen omistaa ne itse. Näin asiakaskokemuksen omistajuus ja johtajuus siirtyy organisaation ja asiakkaalle itselleen.

 

Suunnittelu

Suunnittelu

Pitkä kokemuksemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta tuo suunnitelmiimme muita vahvemman liiketoimintanäkökulman.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.