Ajattele.
Luo.
Toteuta.

Tarjoamme digimarkkinointia strategisesta suunnittelusta käytännön toteutuksiin.

Ota yhteyttä

Palvelut

Ajattele – luomme strategisen suunnan tekemiselle
Luo – ratkaisemme ongelman digitaalisesti
Toteuta – teemme ja jalostamme laadukasta digitaalista kasvumarkkinointia

Ilmoittaudu aamiaistapahtumaan DON’T PANIC! Privacy Insights & Digital Success in 2024

Tulos Talks -aamiaistapahtuma järjestetään jälleen Hakaniemen Meripaviljongissa ke 10.4. Klo. 8.30 alkaen. Tapahtuman aikana pääset kuulemaan puheenvuoroja vuoden 2024  privacy-muutoksista sekä saat käsityksen siitä, mitkä tekijät auttavat menestymään digimarkkinoinnissa vuonna 2024.

Tapahtuma on maksuton. Tutustu tapahtumaan ja ilmoittaudu mukaan nyt!

Esimerkkejä töistämme

Mitä meistä ajatellaan?

“Tulos on meille tehokkain kumppani. Emme ole katuneet valintaamme. Heidän avullaan jokainen investointimme digimarkkinointiin on maksanut itsensä moninkertaisesti takaisin. Yhteistyössämme arvostan avoimuutta ja aktiivisuutta. Uskon Fazer Storen suosion jatkavan kasvuaan, ja tavoitteemme on vahvistaa asemaamme kansainvälisillä markkinoilla. Luotan siihen, että Tulos ylittää odotukset nyt ja tulevaisuudessa.”

Olemme tehneet pitkäjänteisesti töitä yhdessä. Kumppanuudessa parasta on ollut tekemisen läpinäkyvyys sekä todella aktiivinen vuorovaikutus. Näin olemme päässeet ketterään toimintatapaan, joka mahdollistaa muun muassa nopean testauksen.

Tulos on auttanut meitä jalkauttamaan arvopohjaisen markkinoinnin teemat tavoitteelliseksi ja mitattavaksi tekemiseksi. He ovat vastanneet poikkeuksellisiin olosuhteisiin muuntautumiskykyisesti ja parhaalla mahdollisella tavalla. Tulos ei ole pelkästään digitoimisto vaan aidosti strateginen kumppani.

Lataa opas: Digimarkkinoinnin trendit 2024!

Miltä digimarkkinointi näyttää vuonna 2024? Kokosimme yksiin kansiin merkittävimmät trendit, päivitykset ja kanavakohtaiset muutokset ja uudistukset.

Trendikatsaus ottaa kantaa mm. seuraaviin aiheisiin:

  • Mihin suuntaan digimarkkinointi kehittyy vuonna 2024?
  • Mitkä ovat digimarkkinoinnin merkittävimmät murroskohdat juuri nyt?
  • Mihin tänä vuonna kannattaa erityisesti panostaa?

Oppaassa käsitellään digimarkkinointia kokonaisvaltaisesti eri osa-alueiden kautta.
Lue näkemykset vuoden 2024 digimarkkinointiin lataamalla opas!

Blogi

Analytiikka

Consent Mode on epäilemättä digimarkkinointialan kuumin puheenaihe alkuvuodesta 2024 ja varmasti aivan syystä.

Hakukonenäkyvyys

Google-päivitykset  – Mitä ne ovat ja mitä tapahtui vuonna 2023?

Teknologiat, ostokäyttäytyminen ja asiakastarpeet ovat jatkuvassa muutoksessa.

Sosiaalinen media

Hyvä somecopy – 7 vinkkiä onnistumiseen

Nopeatempoisessa somevirrassa lukijan huomio on herätettävä ensimmäisten sekuntien aikana, oli kyseessä kuva- tai videojulkaisu.