Ladattavat materiaalit
Tervetuloa Tuloksen materiaalipankkiin! Täältä löydät kaikki ladattavat materiaalimme näppärästi yhdestä paikasta.
Ladattavat oppaat
Digimarkkinoinnin trendit 2024!
Opas
Digimarkkinoinnin Trendit 2024 kertoo yli 30 digimarkkinoinnin asiantuntijoiden näkemyksien pohjalta, mihin suuntaan digimarkkinointi on kehittymässä. Oppaassa käsitellään digimarkkinointia kokonaisvaltaisesti eri osa-alueiden kautta.
Lue näkemykset vuoden 2024 digimarkkinointiin lataamalla opas!
Tekoäly digimarkkinoinnissa!
Opas
Tekoäly digimarkkinoinnissa oppaassa käydään läpi, kuinka voit markkinoijana hyödyntää tekoälyä helpottaaksesi, tehostaaksesi ja nopeuttaaksesi omaa työtäsi. Oppaassa esitellään tekoälyn käyttöä digimarkkinoinnissa eri osa-alueiden kautta, kuten analytiikan, mainonnan, sisällöntuotanon ja hakukoneoptimoinnin näkökulmasta.
Digimarkkinoinnin trendit 2023!
Opas
Digimarkkinoinnin Trendit 2023 kertoo yli 30 digimarkkinoinnin asiantuntijoiden näkemyksien pohjalta, mihin suuntaan digimarkkinointi on kehittymässä. Oppaassa käsitellään digimarkkinointia kokonaisvaltaisesti eri osa-alueiden kautta.
Lue näkemykset vuoden 2023 digimarkkinointiin lataamalla opas!
Webinaaritallenteet
Digimarkkinoinnin mittaaminen vuonna 2024
Analytiikka
Webinaarissa keskitymme siihen, mitä digimarkkinoinnin onnistunut mittaaminen vuonna 2024 edellyttää. Käsittelemme mm. Consent Mode muutoksia vuonna 2024. Nappaa webinaaristamme opit mukaan!
Some 2024 – Miltä kanavakenttä näyttää tänä vuonna?
Some
Tuloksen some-guru Kaisa Aarnio osallistui MarkkinointiKollektiivin SOME-tapahtumaan tammikuussa 2024. Taltioidussa puheenvuorossa keskitytään sosiaalisen median kanavakentän monipuolistumiseen, somen käyttäjämäärien kasvamiseen ja siihen, miten sosiaalista mediaa käytetään nykypäivänä hakukoneena.
Google Updates - Havainnot Suomesta ja maailmalta
SEO
Webinaarissa käydään kattavast läpi, miten pystyt reagoimaan Googlen algoritmipäivityksiin ja miksi niistä on hyvä pysyä ajan tasalla.
Orgaanisen somen menestysresepti
Some
Valjasta somen mahdollisuudet osaksi liiketoiminnan ja markkinoinnin tavoitteita, ja aloita kuuntelemalla Orgaanisen somen menestysresepti -webinaarimme!
Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi
Analytiikka
Webinaarissa johdatamme sinut siihen, miksi analytiikkaa tarvitaan ja annamme vinkkejä mittauskokonaisuuden rakentamiseen.
Somekanavat hakukoneina
Some
Somekanavia käytetään yhä enemmän hakukoneina. Kuinka yritykset voivat hypätä trendin kelkkaan ja hyötyä hakukäyttäytymisen murroksesta? Tsekkaa webinaarista!
How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising?
Ohjelmallinen
The conversation applies to agencies and media advertisers buying programmatic, as well as the creative agencies looking to improve their ad delivery emissions.
Tekoälystä markkinoijan paras kaveri -Superlines io.
Yleiset
Järjestimme syksyllä 2023 Reinventing Digital Marketing with AI & Social Media -tapahtuman. Tapahtumassa oli puhumassa mm. Superlinesin Kimmo Ihanus ja Jere Meriluoto. Webinaaritallenne sisältää Superlinesin puheenvuoron tapahtumassa.
Orgaaninen hakudata monikanavaisen mainonnan tukena - case Petenkoiratarvike.com
Yleiset
Järjestimme syksyllä 2023 Reinventing Digital Marketing with AI & Social Media -tapahtuman. Tapahtumassa Tuloksen Tommi Karvinen ja Janne Tuominen pitivät puhuunvuoron monikanavaisen orgaanisen hakudatan hyödyistä mainonnan tukena. Webinaaritallenteessa aihetta käsitellään Petenkoiratarvike.com refecase näkökulmasta.
Myyntiä somesta!
Some
Webinaarissa keskitymme maksettuun somemainontaan loppuvuoden myyntisesongin näkökulmasta. Lähestymme aihetta konkreettisin esimerkein ja opein. Takaamme, että webinaari tarjoaa uutta ja tuloksia tahkovaa tietoa myös senioreille somemainostajille!
Kansainvälistyvän yrityksen hakukoneoptimointi
SEO
Mitä kansainvälisille markkinoille tähtäävän yrityksen tulee huomioida hakukoneoptimoinnin näkökulmasta? Nappaa webinaaristamme opit mukaan!
Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi
Some
Webinaarissa keskitymme siihen, mitä on Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi. Vastaamme seuraaviin kysymyksiin mm. webinaarissa: Miten toteuttaa tuloksellista vaikuttajamarkkinointia?, Kuka on vaikuttaja? ja Vaikuttajamarkkinointi osana funneliajattelua, mitä tämä tarkoittaa? Lataa webinaari nyt!
Google Analytics 4 – Mitä, miksi, milloin
Analytiikka
Mikä ihmeen Google Analytics 4?
Googlen analytiikkatyökalun suurin muutos lähes 10:een vuoteen herättää keskustelua ja kysymyksiä. Mitä tämä muutos konkreettisesti tarkoittaa, miksi ja miten siihen pitää reagoida ja mitä tapahtuu, jos mitään ei tee? Kuuntele lisää webinaaristamme!