Kasvua uusista kohderyhmistä

Liiketoiminnassa voi tulla vastaan hetki, jolloin myynti ei enää kasva markkinoinnin monipuolisista toimenpiteistä huolimatta. Tällöin budjetin, frekvenssin tai kanavavalikon moninkertaistaminenkaan ei välttämättä saa aikaan toivottua muutosta, sillä tehokasta kasvua ei ole määräänsä enempää mahdollista saada samoista geneerisistä kohderyhmistä, joista kilpailijatkin taistelevat. Jos tilanne kuulostaa tutulta, kannattaa katse kääntää uusiin kohderyhmiin, joista voidaan uusilla myynnin ja markkinoinnin kulmilla hakea uutta bisnestä.

Loimme workshopin, jossa autamme ymmärtämään, mitä uusien kohderyhmien löytäminen ja aktivoiminen vaatii – tyytyväisyystakuulla!

Workshopin sisältö

Paneudumme workshopissa tilanteeseenne ja haasteisiinne, ja lähdemme yhdessä etsimään vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Missä vaiheessa nykyisten kuluttajakohderyhmien lisäksi kannattaa alkaa louhimaan sellaisia kohderyhmiä, jotka eivät nykytekemiseen reagoi, mutta joissa piilee merkittävä kasvunmahdollisuus?
  • Miten selvittää minkälaisia vielä tunnistamattomia, mutta ostopäätöksiin vaikuttavia sidosryhmiä ydinkohderyhmien ympäriltä löytyy BtoB-myynnin tueksi?
  • Minkälaista on markkinointi, jossa ei huudeta tuote tai brändi edellä, ja mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
  • Miten markkinoinnin sisällöt ja analytiikka toimivat uusien kohderyhmien kevyttutkimuksen työvälineinä?

Workshopin toteutus

Toimitamme ennen workshopia ennakkokyselyn, jonka pohjalta kokoamme tilannettanne palvelevan työpajakokonaisuuden. Workshopin kesto on 2,5h, jonka aikana etsimme tilanteeseenne ratkaisuja haastattelua, keskustelua ja muita erilaisia työtapoja hyödyntäen. Workshopin dokumentaatio ja löydökset toimitetaan jatkosuositusten kera.

Tyytyväisyystakuu

Meillä Tuloksella on ainutlaatuinen osaaminen ja ymmärrys siitä, miten digimarkkinoinnin keinoilla pystytään testaamaan, löytämään ja rakentamaan uutta markkinaa. Tästä syystä annamme workshopille täyden tyytyväisyystakuun – jos ette koe workshopista olleen hyötyä liiketoiminnallenne, emme veloita käyttämästämme ajasta.

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.