Sylvia Väänänen

Sylvia eli tutummin Symppi auttaa asiakkaita asiakaskokemuksen kehittämisessä ja johtamisessa. Sympillä on pitkä kokemus vaativista muutosjohtamishankkeista eri toimialoilta. Hän ei jätä menestystä sattuman varaan, vaan varmistaa, että asiakkaiden digistrategiat jalkautuvat myös arjen toimenpiteisiin.

Sympillä on poikkeuksellinen kyky löytää, kiteyttää ja jäsentää olennainen tieto siistiin pakettiin. Hän on analyyttinen ja strategiapainotteinen suunnannäyttäjä, jolla pitää vaativimmankin projektin kurissa ja järjestyksessä. Symppi suhtautuu kaikkeen tekemäänsä vakavalla otteella, mutta pilke silmäkulmassa.

Symppi on kissaihminen, jonka karvaisten ystävien edesottamukset ovat tulleet muille tuloslaisille hyvin tutuiksi. Hänet voi myös löytää luonnosta sienimetsästä tai ystävien parista hyvien viinien ääreltä.