Google Ads (ent. Google AdWords) -tulosseuranta

Tulosseuranta on Google Ads -järjestelmään rakennettu mahdollisuus seurata mainonnan tuloksellisuutta.

Asennettuna tulosseuranta mahdollistaa kuhunkin toteutuneeseen tavoitteeseen kuluvien mainoseurojen näkemisen silmäyksellä, aina yksittäisten avainsanakohdistusten ja mainostekstien tarkkuudella.

Tulosseuranta lisää seuraavat sarakkeet Google Adsin käyttöliittymään:

  • tulosprosentti
  • kulut/tulos
  • tulokset

Tulosseuranta perustuu esimerkiksi tilauksen vahvistussivulle tai lomakkeen lähettämisen kiitossivulle laitettavaan koodinpätkään, joka generoidaan Google Adsin hallintaliittymässä.

HUOM! Google Ads-tulosseurantaa ei tule sekoittaa Google Analytics -tavoiteseurantaan tai verkkokaupan tulosseurantaan.

Jos haluat Google Ads-mainontaa, jossa hyödynnetään tulosseurantaa mainonnan tehokkuuden kasvattamisessa, ota meihin yhteyttä.