Google Ads -auditointi – lisää mainontasi tehoa!

Mikä on Google Ads (tai aiemmin Google Adwords) -auditointi? Auditoinnin tavoitteena on selvittää, kuinka hyvin Google Ads -hakusanamainontasi toimii. Auditoinnin avulla nostat tehokkuutta ja kohdennat mainontaasi paremmin.

 

Mitkä ovat auditoinnin hyödyt?

  • Kerromme, miten lisäät myyntiä samalla mainosbudjetilla.
  • Näytämme, miten pärjäät tärkeimpiä kilpailijoitasi vastaan.
  • Opastamme, miten saat hyödynnettyä uusimpia ominaisuuksia.
  • Ja mikä tärkeintä, kerromme sinulle faktoja, emme mielipiteitä.

 

Miten auditointi tehdään?

Google ads

Mitä auditointiin sisältyy?

  • Auditoinnin purkutilaisuus, jossa käymme yhdessä läpi auditoinnin tulokset.
  • Kokoamme yli neljänkymmenen kohdan pisteytyksen, jonka avulla näet, miten yrityksesi mainonta toimii, myös suhteessa muihin kilpailijoihin.
  • Annamme arvion siitä, miten mainontaasi on hoidettu ja millä keinoin sitä voi tehostaa tavoitteiden saavuttamiseksi.

Auditoinnin purkutilaisuuden päätteeksi annamme sinulle käytännölliset ohjeet mainonnan tehostamiseen ja tuloksellisuuden parantamiseen. Auditoinnin tilaaminen ja tulokset eivät sido sinua mihinkään jatkotoimenpiteisiin.

”Saimme auditoinnin avulla hyvän tilannekatsauksen
nykytilasta ja kehityskohteista. Suosittelen!”
– Jenni Juuvinmaa, Marketing Manager, Matkavekka & Lomamatkat

 

Mitä auditointi maksaa?

Auditoinnin hinta riippuu Google Ads -tilin koosta, joka määräytyy avainsanojen lukumäärän, potentiaalin ja budjetin mukaan. Tyypillinen auditoinnin hinta on 3 600 € + alv.

Kenelle auditointi on tarkoitettu?

Hyödyt auditoinnista eniten, kun Google Ads -mainontasi tuo merkittävän määrän asiakasliikennettä verkkosivuillesi tai verkkokauppaasi. Auditointi paikantaa kohteet, joita parantamalla lisäät asiakasvirtaasi ja myyt enemmän. Tyypillinen auditoinnin tilaava yritys on tehnyt Google Ads -mainontaa jo useamman vuoden ja käyttää siihen useita tuhansia euroja kuukaudessa.

Auditointi ei ole tarkoitettu digitoimistoille tai mainostoimistoille, jotka tekevät Google Ads -kampanjointia omille asiakkailleen.

Kenelle olemme tehneet auditointeja?

Olemme tehneet jo kymmeniä auditointeja ja teemme joka kuukausi lisää. Toteutamme Google Ads -mainontaa kymmenille suomalaisille ja kansainvälisille yrityksille. Näitä mainostileja auditoimme säännöllisesti.  Olemme tällä menetelmällä käyneet läpi jo yli sadan yrityksen Google Ads -mainonnan tason.

Parasta oli konkreettisuus. Vaikka Google Ads ei ollut minulle vieras, olin positiivisesti yllättynyt missä kaikessa onnistuitte viemään asioita eteenpäin.

 

Miksi Tuloksen auditointi sisältää tietoa, jota et mistään muualta saa?

Tulos Helsinki on tehnyt Google Ads -auditointeja jo vuodesta 2011 lähtien. Auditointiohjelmamme on Suomen laajin ja se sisältää eniten erilaisia toimenpiteitä. Auditoinnin tavoitteena on kartoittaa hakusanamainonnan nykytilanne ja osoittaa keinot, joilla saavuttaa entistä parempia tuloksia. Voimme samassa yhteydessä auditoida display-mainontasi.

Olemme Suomen suurin riippumaton ja kotimaisesti omistettu Google Ads -mainontaan erikoistunut digimarkkinointitoimisto. Olemme toteuttaneet onnistuneita Google Ads -mainonnan projekteja yli sadalle asiakkaalle. Tiedämme, miten innovatiivisista ideoista tehdään toimivia ja tulosta tuottavia ratkaisuja. Käytössämme on 40 kovan luokan asiantuntijaa. Toteutamme intohimolla ja tuloksia mitaten.

Olemme yksi niistä harvoista pohjoismaisista yrityksistä, jonka Google on valinnut beta-testauspartnerikseen. Siksi meillä on aina viimeisin tieto jo ennen kuin se on markkinoilla. Ota siis yhteyttä, jos oman Google Ads -mainontasi tila mietityttää: yhteys@tulos.fi tai p. 09 611 112.