Timo Ronkainen 14.9.2020

Yritysmaratonviesti paikkaa lasten heikentyneitä liikuntamahdollisuuksia

Suomen Olympiakomitea järjestää vuosittain Yritysmaratonviesti-juoksutapahtuman, jolla kerätään varoja Lasten Liike -iltapäiväkerhoille. Tänä vuonna Yritysmaratonviesti oli tarkoitus juosta Töölönlahdella perjantaina 18.9.2020. Koronatilanteen takia Yritysmaratonviestiä vietetään tänä vuonna etätapahtumana, joten myös me Tuloksella osallistumme Yritysmaratonviestiin yrityskumppanina etänä.

Koronakriisi on heikentänyt lasten liikuntamahdollisuuksia entisestään. Siksi tukea tarvitaan enemmän kuin koskaan ennen.

Etä-Yritysmaratonviestissä tärkeintä on aate, jossa liikutaan hyvän asian puolesta. Viime vuonna Yritysmaratonviesti antoi yli 1 500 lapselle eri puolilla Suomea mahdollisuuden ilmaiseen liikuntakerhoon koko lukukaudeksi. Nyt tukea tarvitaan enemmän kuin koskaan ennen, sillä koronakriisi on heikentänyt lasten liikuntamahdollisuuksia entisestään.

Tänä vuonna emme voi kokoontua Töölönlahdelle kisaamaan, mutta voimme viettää päivän Yritysmaratonviestin hengessä: liikkua itse ja mahdollistaa sillä maksuttomia liikuntakerhoja lapsille.

Hyvinvoiva ja motivoitunut henkilöstö on Tuloksen kovatasoisen asiakastyön edellytys. Meille on ilo päästä Yritysmaratonviestin yhteistyökumppanina tukemaan lasten liikkumista ja terveellisiä elämäntapoja.

Haastamme kaikki yritykset mukaan osallistumaan etä-Yritysmaratonviestiin ensi viikon perjantaina itselleen sopivimmalla tavalla ja matkalla. Juoksemalla luomme lapsille tärkeitä mahdollisuuksia liikuntaharrastuksiin!

Timo Ronkainen

Chief Executive Officer

Timo on Tuloksen suunnannäyttäjä ja suurin tsemppaaja. Hän on kunnianhimoinen johtaja, jolle Tuloksen menestys on sydämenasia. Timo on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2016 alkaen. Toimitusjohtajana hän aloitti tammikuussa 2019.

Timo on toiminut lähes 20 vuotta markkinointialan johtotehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hänen CV:stään löytyy pitkä lista nimekkäitä mediatoimistoja, digimarkkinoinnin pioneeriyrityksiä ja mainostoimistoja. Timo auttaa myös suomalaisia start-up-yrityksiä tuotteidensa ja palveluidensa kaupallistamisessa.

Timon vapaa-aika sujuu lasten harrastusten ja oman triathlon-harrastuksen parissa. Ironman Triathlon on taittunut Timolla aikaan 9,37, ja hänen tavoitteensa on päästä lajin MM-kisoihin Havaijille.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio