} }, false); Uusia maksetun mainonnan osaajia Tulokselle - Tulos Helsinki

Timo Ronkainen 13.10.2020

Uusia maksetun mainonnan osaajia Tulokselle

Syksy toi Tulokselle kaksi kokenutta digimarkkinoinnin osaajaa, kun Taru Kauppila ja Samuli Leinonen aloittivat viikko sitten osana tiimiämme. Taru työskentelee Tuloksella Social Media Consultantina ja Samuli Senior Paid Seach Consultantina.

Taru Kauppila
Taru Kauppila

Taru on digitoimistojen kasvatti, jolla on yli neljän vuoden kokemus markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta eri sosiaalisen median alustoilla. Monipuolisen taustan ansiosta langat pysyvät Tarun käsissä myös tiukoissa paikoissa.

Vaikka Tarun kokemuksen pääpaino on sosiaalisessa mediassa, on hän työvuosiensa aikana saanut kokeilla monia erilaisia hattuja. Tarulle onkin karttunut hyvä ymmärrys digimainonnan kokonaisuudesta ja siitä, miten eri osa-alueet tukevat toisiaan. Hän on työskennellyt sekä B2C- että B2B-asiakkuuksissa, ja hänellä on kokemusta myös työskentelystä nonprofit-organisaatioiden markkinoinnista.

Tarun vahvuuksiin kuuluu utelias ja kokeilunhaluinen asenne, jolla saadaan mitattavia tuloksia asiakkaille aikaiseksi. Mainonnan lisäksi Taru hallitsee sisällöntuotannon somekanaviin.

”Digimainonnassa kiinnostavaa on jatkuva kehitys ja uudet kanavat etenkin sosiaalisen median puolella. Tulos on mahtava paikka kehittyä ammatillisesti – täältä löytyy vahvaa ja dedikoitua osaamista kanavasta kuin kanavasta.” 

Tarun vapaa-aika kuluu liikunnan parissa, jossa myös hän tykkää kokeilla uusia lajeja. Harrastukset nyrkkeilystä balettiin ovat tulleet Tarulle tutuiksi.

Samuli Leinonen
Samuli Leinonen

Samuli on aloittanut markkinoinnin tehtävissä vuonna 2001 ja käynyt vuosien varrella monet alan tehtävät läpi mainonnan myynnistä strategiseen suunnitteluun. Hän on nähnyt eturivistä digitaalisen mainonnan vallankumouksen ja markkinointibudjettien siirtymisen perinteisistä kanavista digiin. Hänellä on myös pitkä inhouse-kokemus digitaalisten sisältöjen (musiikki, pelit, e- ja äänikirjat) jakelukanavien markkinoinnista Pohjoismaissa ja Baltiassa. Herralta löytyy vahvaa kokemusta myös erilaisista big data -järjestelmistä ja niiden käyttämisestä markkinoinnissa.

Samulin vahvuuksia ovat hyvä bisnesvainu ja kokemuksen myötä karttunut laaja toimialaymmärrys, joiden avulla hän pääsee nopeasti kiinni erilaisten yritysten toimintaan. Samulilla on oiva ongelmanratkaisu- ja päättelykyky, ja lisäksi hänellä riittää uskallusta tehdä isojakin päätöksiä pohdintojen perusteella.

Digimarkkinonnissa Samulia kiehtoo tekemisen läpinäkyvyys: lähes kaikkien toimenpiteiden vaikutusta voidaan mitata. Mittaamalla saatua tietoa voidaan puolestaan käyttää toimien optimoinnissa, jotta saadaan aikaan entistä parempia tuloksia.

”Oppiminen ei tällä alalla lopu koskaan – muutos on ainoa asia, joka on varmaa. Tulos on alansa kovimpia firmoja Suomessa, ja kehittyäkseni ammatillisesti eteenpäin tämä on minulle oikea ympäristö.”

Vapaa-ajalla Samuli harrastaa pyöräilyä ja pyörien ropailua. Lisäksi hän viettää perheen kanssa laatuaikaa yleensä kotosalla.

Molemmille lämpimästi tervetuloa Tulokselle!

Timo Ronkainen

Chief Executive Officer

Timo on Tuloksen suunnannäyttäjä ja suurin tsemppaaja. Hän on kunnianhimoinen johtaja, jolle Tuloksen menestys on sydämenasia. Timo on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2016 alkaen. Toimitusjohtajana hän aloitti tammikuussa 2019.

Timo on toiminut lähes 20 vuotta markkinointialan johtotehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hänen CV:stään löytyy pitkä lista nimekkäitä mediatoimistoja, digimarkkinoinnin pioneeriyrityksiä ja mainostoimistoja. Timo auttaa myös suomalaisia start-up-yrityksiä tuotteidensa ja palveluidensa kaupallistamisessa.

Timon vapaa-aika sujuu lasten harrastusten ja oman triathlon-harrastuksen parissa. Ironman Triathlon on taittunut Timolla aikaan 9,37, ja hänen tavoitteensa on päästä lajin MM-kisoihin Havaijille.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio