} }, false); Uusia kasvoja Tuloksen tiimiin koronakevään aikana - Tulos Helsinki

Timo Ronkainen 15.5.2020

Uusia kasvoja Tuloksen tiimiin koronakevään aikana

Kevät 2020 on ollut markkinointialalle haastava. Me Tuloksella olemme iloisia siitä, että emme ole joutuneet turvautumaan lomautuksiin tai sopeuttamaan toimintaamme muilla tavoin. Sen sijaan tiimiimme on liittynyt huhti- ja toukokuun aikana yksi uusi jäsen ja yksi ennestään tuttu tekijä.

Perjantain 13. maaliskuuta 2020 pysyy varmasti monella mielessä pitkään. Markkinointitoimiala on kokenut talouden äkkijarrutuksessa ja sen jälkeisessä epävarmuudessa kovia. “Voittajia” ei tässä tilanteessa ole, ja kaikki miettivät, miten uudistaa omaa tekemistään vastaamaan markkinan tuomia haasteita.

Myös Tuloksella on seurattu tarkkaan markkinan ja asiakkaiden liikkeitä. Olemme iloisia siitä, että emme ole joutuneet lomauttamaan ketään tai muuten sopeuttamaan toimintaamme. Keskeiset syyt tähän ovat todennäköisesti olleet:

  • Se, että Tuloksen palvelut ovat asiakkaiden myynnissä kiinni.
  • Sitoutunut jengi, joka miettii aktiivisesti asiakkaille vaikeassakin tilanteessa uusia ratkaisuja heidän liiketoimintansa kehittämiseksi.
  • Ketterän markkinoinnin periaatteet, joiden mukaisesti olemme toimineet jo vuodesta 2008.
  • Joustava työskentelymallimme: toimintamme ei ole paikkasidonnaista, vaan on lähtökohtaisesti pilvessä ja etänä.
Visa Vartiainen ja Marika Muchanga aloittivat työt Tuloksella kevään 2020 aikana.

Olemme myös saaneet lisää vahvistuksia tiimiimme. Huhtikuussa tiimiimme liittyi digistrategi ja digitaalisen mainonnan osaaja Visa Vartiainen. Visa siirtyi Tulokselle Dingleltä, ja hänellä on yli kahdeksan vuoden kokemus digisuunnittelu- ja kehitysprojekteista. Neljän Dagmarilla vietetyn vuoden jälkeen Marika Muchanga palasi Tulokselle Paid Search Consultant -rooliin toukokuussa. Ennen Dagmaria Marika ehti työskennellä Tuloksella neljä vuotta ja auttaa asiakkaitamme ratkomaan hakukonemarkkinoinnin haasteita. Molemmilla on siis runsaasti aiempaa kokemusta digimarkkinoinnin tehtävistä, ja he ovat loistavia vahvistuksia Tuloksen kasvavaan tiimiin.

Visa ja Marika ovat Tuloksen historian ensimmäiset etänä aloittaneet työntekijät. He kirjoittelevat tulevissa blogeissa tuntojaan etäaloituksesta ja fiiliksistä.

Tervetuloa tiimiin, Marika ja Visa! 🙂

Timo Ronkainen

Chief Executive Officer

Timo on Tuloksen suunnannäyttäjä ja suurin tsemppaaja. Hän on kunnianhimoinen johtaja, jolle Tuloksen menestys on sydämenasia. Timo on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2016 alkaen. Toimitusjohtajana hän aloitti tammikuussa 2019.

Timo on toiminut lähes 20 vuotta markkinointialan johtotehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hänen CV:stään löytyy pitkä lista nimekkäitä mediatoimistoja, digimarkkinoinnin pioneeriyrityksiä ja mainostoimistoja. Timo auttaa myös suomalaisia start-up-yrityksiä tuotteidensa ja palveluidensa kaupallistamisessa.

Timon vapaa-aika sujuu lasten harrastusten ja oman triathlon-harrastuksen parissa. Ironman Triathlon on taittunut Timolla aikaan 9,37, ja hänen tavoitteensa on päästä lajin MM-kisoihin Havaijille.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio