Timo Ronkainen 25.2.2021

Uusi vuosi toi Tulokselle uusia osaajia

Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Vuosi 2020 oli kaikesta ulkopuolisesta myllerryksestä huolimatta taloudellisesti Tuloksen historian paras. Varsinkin syksy oli todella työntäyteinen koko tiimillä. Pääsimme tekemään hienoja tuloksia nykyisille ja monille uusille asiakkaillemme. Kiitos kuluneesta vuodesta koko mahtavalle Tuloksen tiimille ja asiakkaillemme!

Kasvuun tarvitaan lisää osaavia tuloslaisia, ja vuoden alussa meillä aloittikin monta uutta osaajaa.

Sampo Ritakallio – laivan kapteenista digimarkkinoijaksi

Sampo Ritakalliosta piti pienenä tulla laivan kapteeni. Sitten hänestä tuli KTM pääaineena yritysoikeus ja talous. Siitä matka jatkui luontevasti mediatoimisto ToinenPHD:n digiplannerin roolin kautta Tulokselle Paid Media Consultantiksi pääaineina ohjelmallinen display -mainonta ja hakusanamainonta.

Sampo Ritakallio
Sampo Ritakallio

Sampo uskoo parhaan saatavilla olevan datan pohjalta tehtävään dynaamisen markkinointiin, uteliasuuteen ja kokeilemisen kulttuuriin. Digitaalisessa maailmassa markkinointikanavat, teknologiat, mittaaminen ja asiakkaiden ostokäyttäytyminen ovat jatkuvassa muutoksessa.

”Tuloksen arvot rohkeus, rehellisyys, oppiminen, opettaminen ja lupa mokata, ovat arvoja, joihin haluan sitoutua sekä töissä että vapaalla.”

Vapaa-ajalla Sampo tapaa kavereita tenniksen, padelin, pingiksen, sulkapallon, musiikin ja ruoan parissa.  Aamupalan Sampo syö vasta lounaalla.

”LinkedInistä tuttu” Juuso Kataja

Tammikuussa SEO Consultantina aloitti myös monille ”LinkedInistä tuttu” Juuso Kataja. Juuso on 35:een ikävuoteensa nähden ehtinyt olla jo monessa mukana; hän on toiminut kahteenkin otteeseen yrittäjänä ja valmistunut mm. web designeriksi. Juuso on tehnyt hyvin paljon töitä verkkokauppojen parissa, sekä myös verkkokauppiaana että verkkokauppojen toteuttajana. Hakukonenäkyvyyden kanssa töitä onkin tullut tehtyä eri muodoissa jo reilusti yli kymmenen vuotta.

”Henkilökohtaisesti uskon, että mitä tahansa voidaan myydä ja että myös kaikkea mahdollista tullaan myymään digitaalisesti. Ala kuin ala tulee jollain tasolla siirtämään myyntiä tapahtumaan verkon yli. On mielenkiintoista nähdä myös, koska paljon hehkutettu ja odotettu natiivi mobiilikäyttö tekee seuraavan läpimurtonsa. Ehkä pian desktop-laitteet jäävät kokonaan unholaan.”

Juuso Kataja
Juuso Kataja

Vapaa-ajalla Juuso tykkää olla vesillä sekä veneillen että kalastaen. Myös matkustelu kuuluisi ajanvietteisiin mutta nykytila. Kotona ollessa on PC-pelaaminen verkon yli kaveriporukalla kova juttu. Ja joskus on tullut pelattua myös shakkia, koska siitä löytyy SM-hopeaa.♟

Hanna Arjanko – luova tiiminvetäjä ja asiakkuusvastaava

Pienenä Vaajakoskelta Pandan tehtaan vierestä kotoisin olevasta Hanna Arjangosta piti tulla kukkakauppias. Hän olisi varmasti pärjännyt siinäkin hienosti. Ennen Tuloksen Team Leadin & Client Directorin roolia Hanna on tehnyt digimarkkinoinnin suunnittelua ja toteutusta inbound-näkökulmasta mainostoimistoissa. Lisäksi hän on toiminut Suomen asiakkuusvastaavan tehtävissä LinkedInin Dublinin pääkonttorilla sekä myynnissä, markkinoinnissa ja tuottajan roolissa mainosvalokuvausstudiossa. Hanna on myös opiskellut palvelumuotoilua ja hyödyntää näitä oppeja mielellään työssään.

Digimarkkinoinnissa Hanna uskoo suunnitelmallisuuteen, kohderyhmälähtöiseen tekemiseen ja rohkeuteen kokeilla uusia tapoja, kanavia ja sisältöjä massasta erottautumiseksi.

Hanna Arjanko
Hanna Arjanko

Miksi Tulos? ”Tuloksella on tosi hyvä fiilis olla töissä. Tämä kävi ilmi heti ensimmäisessä työhaastattelussa, jossa oli kotoisa ja leppoisa tunnelma. Sekään ei tietty haittaa, että pääsee tekemään töitä todella mielenkiintoisten asiakkaiden ja projektien kanssa ja pystyy omalla panoksellaan vaikuttamaan esimerkiksi moniin kehitysprojekteihin.”

Vapaa-ajalla Hanna lenkkeilee koiran kanssa ja viettää paljon aikaa ystävien seurassa, kuuntelee äänikirjoja (Elisa Kirja), maalaa, piirtää ja haaveilee kesästä.

Tervetuloa Tulokselle Hanna, Juuso ja Sampo!

Seuraavassa kirjoituksessa henkilökuvat myös tammikuussa aloittaneista Samu Seppäsestä, Valtteri Lehdestä ja Janne Tuomisesta.

Timo Ronkainen

Chief Executive Officer

Timo on Tuloksen suunnannäyttäjä ja suurin tsemppaaja. Hän on kunnianhimoinen johtaja, jolle Tuloksen menestys on sydämenasia. Timo on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2016 alkaen. Toimitusjohtajana hän aloitti tammikuussa 2019.

Timo on toiminut lähes 20 vuotta markkinointialan johtotehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hänen CV:stään löytyy pitkä lista nimekkäitä mediatoimistoja, digimarkkinoinnin pioneeriyrityksiä ja mainostoimistoja. Timo auttaa myös suomalaisia start-up-yrityksiä tuotteidensa ja palveluidensa kaupallistamisessa.

Timon vapaa-aika sujuu lasten harrastusten ja oman triathlon-harrastuksen parissa. IRONMAN:in täysmatka on taittunut Timolla aikaan 9 h 38 min ja maraton 2 h 59 min. Liikkuminen on tärkeää hyvinvoinnin ja työssä jaksamisen kannalta. Timo edistää Tuloksella myös aktiivisesti työhyvinvointihankkeita, kuten Yritysmaratonviesti ja Suomen Aktiivisin Työpaikka.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio