Uusi treenipaikka Tuloksella
Kaikkea ei minulle uudesta työpaikasta selvästikään kerrottu.
Jumppatuokioista en säikähtänyt ja ensimmäinen viikko on kuin huomaamatta muuttunut jo kolmanneksi. Treeniseuraa on tarjolla myös online-mainonnan puolelle: kovan luokan osaajat antavat hienon ympäristön kehittyä eteenpäin.
Olen myös huomannut kuinka treeni-innostus tarttuu – oli kyseessä sitten askelien kerryttäminen tai klikkien metsästys. Asiakkailla on tässä myös suuri merkitys, ilman heitähän emme pääsisi testaamaan ensimmäisten joukossa uusia mainostyökaluja. Yhdessä treenaaminen motivoi niin liikkumisessa kuin sähköisessä markkinoinnissa.
Mittaamisella on tulosten syntymisessä tärkeä rooli. On erittäin motivoivaa nähdä uuden kampanjan synnyttämiä myyntilukuja ja tarjouspyyntöjä. Niitä on myös ilo esitellä niin asiakkaalle kuin työkavereille. Siksi ymmärrän hyvin, miksi työpaikalta saamani aktiivisuusranneke on motivoinut minua liikkumaan. Eilenkin pääsin tavoitteeseeni, yli 10 000 askeleen.
Tänään on kuitenkin uusi päivä ja eilisen tulokset vanhentuvat pian. Siksi onkin jatkettava treeniä.