Tuoteteksti on verkkokauppasi paras myyjä

Hyvä tuoteteksti myy keskimäärin – testeihin perustuen – 50 prosenttia paremmin kuin huono. Tuotetekstit ovat yksi verkkokaupan tärkeimmistä myyjistä. Ne puhuvat puolestasi – tai sinua vastaan. Hyvä tuoteteksti myy enemmän ja palvelee paremmin.
Olemme vuosien verralla tehneet asiakkaillemme verkkotekstejä ja testanneet niiden toimivuutta A/B-testauksella.
Uudistetulla, myyväksi kirjoitetulla tuotetekstillä on saatu esimerkiksi tämän verran enemmän myyntiä:
33 % enemmän myyntiä matkavakuutuksille
26 % autovakuutuksille
53 % merkkirepuille
52 – 230 % sisustustuotteille
55 – 158 % elektroniikkatuotteille.
Kaikki toteutukset on tehty verkkokauppoihin, joilla on jo vuosien oma kokemus tuotemyynnistä. Tulokset on mitattu todellisesta verkkomyynnistä. Ei promootiota tai muita muutoksia sivulla: kaikki tulokset saatu pelkillä tekstimuutoksilla.
Kumman sisällön perusteella ostaisit todennäköisemmin makuualustan ja miksi? Voit klikata kyseisille sivuille kuvasta.
Tässä Stadiumin makuualusta.
makuualusta-stadium-2014
Tai vastaavantyyppinen Varustelekan makuualusta.
makuualusta-varusteleka
 
Tämä postaus aloittaa minisarjan myyvistä verkkokaupan tuoteteksteistä. Seuraa @Tulos_Helsinki ja @SuviJohansson sekä #verkkokauppa. Seuraava postaus käsittelee tuotetekstien testaamista.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio