Tuloksen web-analytiikka päivä





Tuloksen asiakkailla ja yhteistyökumppaneilla oli viime viikolla ainutlaatuinen tilaisuus päästä kuuntelemaan ansioitunutta web-analytiikan gurua, Dr. Siddharth Shah’ia. Tässä lyhyt kuvareportaasi päivästä.
Siddharth Shah (Director of Analytics, Efficient Frontier) on algoritmikehityksen tohtori, mutta osaa myös vitsejä, joista Dont Drink and Derive; Alcohol and Algebra dont mix on hänen oma suosikkinsa.
Kuulijakunta oli hereillä ja Ideanin Harrin kynä sauhuaa, Tuloksen Lasse twiittaa ja Kari kirjoittaa tekstiviestiä vaimolle…
MyCashFlow:n Ismo seuraa vierestä kun Googlen Matti vastaa Sidin kysymykseen.
Lasse kertoi miten erään Tuloksen asiakkaan myyntiä lisättiin vuositasolla 128 000 € viestinnän selkeyttämisellä eli muuttamalla otsikkoa! Ei hullumpi ROI? Risicumin Sebu ja Tuloksen Matti (oikealla).
Miten allokoida oikein eri kanavat optimaalisen tuoton aikaasaamiseksi? Tämä menee kyllä vielä suomessa 99,9 % tapauksissa mutulla. Mut kun me ollaan aina tehty TV:tä…
Suurkiitos ja aplodit Sidille!
P.S. Seminaarin jälkeen Tuloslaiset ja Sid lähtivät saunomaan ja Sid jäikin vielä suomeen viettämään Juhannusta…