Nicolas Fogelholm 25.6.2011

Tuloksen web-analytiikka päivä

Tuloksen asiakkailla ja yhteistyökumppaneilla oli viime viikolla ainutlaatuinen tilaisuus päästä kuuntelemaan ansioitunutta web-analytiikan gurua, Dr. Siddharth Shah’ia. Tässä lyhyt kuvareportaasi päivästä.

 
Siddharth Shah (Director of Analytics, Efficient Frontier) on algoritmikehityksen tohtori, mutta osaa myös vitsejä, joista Dont Drink and Derive; Alcohol and Algebra dont mix on hänen oma suosikkinsa.

Kuulijakunta oli hereillä ja Ideanin Harrin kynä sauhuaa, Tuloksen Lasse twiittaa ja Kari kirjoittaa tekstiviestiä vaimolle…

MyCashFlow:n Ismo seuraa vierestä kun Googlen Matti vastaa Sidin kysymykseen.

Lasse kertoi miten erään Tuloksen asiakkaan myyntiä lisättiin vuositasolla 128 000 € viestinnän selkeyttämisellä eli muuttamalla otsikkoa! Ei hullumpi ROI? Risicumin Sebu ja Tuloksen Matti (oikealla).

Miten allokoida oikein eri kanavat optimaalisen tuoton aikaasaamiseksi? Tämä menee kyllä vielä suomessa 99,9 % tapauksissa mutulla. Mut kun me ollaan aina tehty TV:tä…
Suurkiitos ja aplodit Sidille!
P.S. Seminaarin jälkeen Tuloslaiset ja Sid lähtivät saunomaan ja Sid jäikin vielä suomeen viettämään Juhannusta…

Nicolas Fogelholm

Founder

Nicolas eli kavereiden kesken Nico on yksi Tulos Helsingin perustajista ja yksi Suomen tunnetuimpia verkkokaupan konsultteja. Nico on bisnesorientoitunut humanisti, jonka kansainvälinen verkkokauppaura alkoi jo vuonna 2001.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio