Tuloksen asiakastyytyväisyys parani tänä vuonna

Kirjoitin vuoden alussa, että meidän täytyy Tuloksessa muuttaa seiskat ja kasit yseiksi ja kympeiksi suositteluhalukkuutta mittaavassa Net Promoter Scoressa. Silloin viittasin vuoden 2013 asiakastyytyväisyystutkimukseemme. Tänä vuonna olemme siinä onnistuneet!
Net Promoter Scoremme nimittäin parani vuodessa 30 → 53. Tänä vuonna 9 tai 10 arvosanan antaneita oli 61 %, kun viime vuonna heitä oli 41 %. Tämä on aivan erinomainen tulos ja olemme tästä ylpeitä! Laadukas asiakkaidemme palvelu on meille kunnia-asia ja siinä olemme tämän mittarin perusteella onnistuneet.
 
NPS

Kuva 1. Tuloksen suositteluhalukkuus 2013 ja 2014

 
Muutenkin saimme taas tänäkin vuonna erinomaiset arvostelut asiakkailtamme. 45 % asiakkaista oli erittäin tyytyväisiä Tuloksen toimintaan kokonaisuutena ja yhteensä 97 % joko erittäin tai melko tyytyväisiä. Vuosi sitten erittäin tyytyväisiä oli 25 % ja tyytyväisiä yhteensä 88 %.
Motiivit suosittelun ja tyytyväisyyden takana olivat tuttuja tavaramerkkejämme:

  • Ammattitaito, asiantuntevuus, osaaminen
  • Hyvä palvelu ja yhteistyö
  • Hyvät tulokset ja tuloksellisuus
  • Aktiivisuus ja innokkuus
  • Mukavat ihmiset

Olemme erittäin iloisia, että numeroidenkin valossa tulokset parantuivat entisestään viime vuodesta. Olemme kiinnittäneet paljon huomiota asiakastyöskentelyyn ja se näkyy nyt asiakkaidemme palautteissa. Haluamme aina kehittyä ja palautteen kerääminen sekä siihen reagoiminen ovat tärkeimpiä asioita kehittymisessä.
Haluankin nyt koko Tuloksen puolesta kiittää asiakkaitamme paitsi palautteesta, myös hauskasta ja menestyksekkäästä kuluneesta vuodesta. Jatketaan samalla tuloksekkaalla meiningillä ensi vuoteen!

Keräsimme palautetta marraskuussa 2014 asiakasrekisteriimme osoitetulla kyselyllä, joka lähetettiin sähköpostitse. Vastaajia oli yhteensä 70 ja vastausprosentti 47 %. Vertailukohtana ollut viime vuoden tutkimus tehtiin marraskuussa 2013.

 

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio