Kaisa Aarnio 15.12.2020

Somemarkkinoinnin tulokkaat: TikTok, Instagram Reels, Jodel ja Snapchat

Moni markkinoija tuntee jo hyvin muun muassa Facebookin, Instagramin ja LinkedInin mahdollisuudet ja mainostaa näissä kanavissa ahkerasti. Mutta mitä tuoreemmat sosiaalisen median alustat voivat tarjota markkinoijalle? Millaisia markkinoinnin työvälineitä löytyy TikTokista, Jodelista tai Snapchatista? Entä millaisia mahdollisuuksia Instagramin uusi Reels-toiminto voi tarjota markkinoijalle? Koska verrattain harva mainostaja on Suomessa herännyt näiden markkinointikanavien käyttöön, voi niillä […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

Nicolas Fogelholm 1.9.2008

Hakukoneliikenteen kasvu 88,62 %

Saimme alkuvuonna tehtäväksemme kasvattaa Alma Median Mascus.fi:n hakukoneiden kautta tulevaa kohdennettua liikennettä. Sen seurauksena Mascuksen maksuttomasta hausta tuleva liikenne on kasvanut 61,45% alkuvuoteen verrattuna.

Hakukoneoptimointi

13.8.2008

Kenelle high end -hakukoneoptimointia?

High end -hakukoneoptimointi ei tyydy kävijöihin vaan sen tähtäimessä on aina liiketoimintahyöty: kävijät jotka ostavat tai toteuttavat muulla tavoin sivustolle asetettuja tavoitteita.

Hakukoneoptimointi

Nicolas Fogelholm 11.5.2008

Googlen karttahaku kehittyy

Google karttapalvelun (Local / Maps) asteittainen integrointi Googlen ”tavalliseen” hakuun tuo digitaaliseen markkinointiin paljon uusia, mielenkiintoisia ja varsinkin kustannustehokkaita keinoja markkinoida palveluita

Digitaalinen markkinointi

Lasse Larvanko 2.5.2008

Ilmainen kävijämittari Oindex haastaa TNS-metrixin

Suomen verkkosivujen kävijämääriä voidaan jatkossa seurata entistäkin laajemmin ja muualtakin kuin TNS-metrixistä. Oindex on ilmainen listauspalvelu, jonka tiedot kerätään Google Analyticsistä.

Web-analytiikka

Lasse Larvanko 29.4.2008

Uudet toimitilat: Kaisaniemenkatu 1

Tulos sijaitsee maanantaista lähtien uudessa osoitteessa: Kaisaniemenkatu 1 C 104.

Uutiset

Nicolas Fogelholm 14.4.2008

Tulospohjainen hakukoneoptimointi

Tulospohjainen internetmarkkinointi on markkinointimuoto, jossa yritys maksaa korvauksen palvelun toimittajalle heidän tuottamiensa tulosten perusteella. Yritys maksaa palkkiota vain jos yhteinen ja yhdessä määritelty tavoite toteutuu.

Hakukoneoptimointi

Lasse Larvanko 31.3.2008

Sokeakin näkee tämän sivun

Saavutettavuus hakukoneille on samalla saavutettavuutta sokeille

Hakukoneoptimointi

Nicolas Fogelholm 28.3.2008

Se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa Googlelle

Tiedon etsiminen on suomessa googlaamista ja hakukonemainontaan ja -optimointiin viitataan Google-markkinointina. 89 % suomalaisten hauista tehdään Googlessa, ja 96 % internetin käyttäjistä käyttää Googlea säännöllisesti.

Hakusanamainonta

Nicolas Fogelholm 18.3.2008

Verkkomainonta Suomessa 2007

Verkkomainonnan osuus Suomessa oli viime vuonna noin 8 %, joka nostaa verkkomainonnan 4. sijalle sanomalehtien, TV:n ja aikakausilehtien jälkeen. Esimerkiksi Ruotsissa verkkomainonta (14 %) on jo ohittanut TV-mainonnan.

Digitaalinen markkinointi

Lasse Larvanko 6.3.2008

Lehdistötiedote 6.3.2008

Uusi markkinointitoimisto lupaa tulosta hakukoneista

Uutiset