Timo Ronkainen 14.9.2020

Yritysmaratonviesti paikkaa lasten heikentyneitä liikuntamahdollisuuksia

Suomen Olympiakomitea järjestää vuosittain Yritysmaratonviesti-juoksutapahtuman, jolla kerätään varoja Lasten Liike -iltapäiväkerhoille. Tänä vuonna Yritysmaratonviesti oli tarkoitus juosta Töölönlahdella perjantaina 18.9.2020. Koronatilanteen takia Yritysmaratonviestiä vietetään tänä vuonna etätapahtumana, joten myös me Tuloksella osallistumme Yritysmaratonviestiin yrityskumppanina etänä. Koronakriisi on heikentänyt lasten liikuntamahdollisuuksia entisestään. Siksi tukea tarvitaan enemmän kuin koskaan ennen. Etä-Yritysmaratonviestissä tärkeintä on aate, jossa liikutaan hyvän […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

Nicolas Fogelholm 28.3.2008

Se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa Googlelle

Tiedon etsiminen on suomessa googlaamista ja hakukonemainontaan ja -optimointiin viitataan Google-markkinointina. 89 % suomalaisten hauista tehdään Googlessa, ja 96 % internetin käyttäjistä käyttää Googlea säännöllisesti.

Hakusanamainonta

Nicolas Fogelholm 18.3.2008

Verkkomainonta Suomessa 2007

Verkkomainonnan osuus Suomessa oli viime vuonna noin 8 %, joka nostaa verkkomainonnan 4. sijalle sanomalehtien, TV:n ja aikakausilehtien jälkeen. Esimerkiksi Ruotsissa verkkomainonta (14 %) on jo ohittanut TV-mainonnan.

Digitaalinen markkinointi

Lasse Larvanko 6.3.2008

Lehdistötiedote 6.3.2008

Uusi markkinointitoimisto lupaa tulosta hakukoneista

Uutiset

Lasse Larvanko 6.3.2008

Neljä kovaa löi päänsä yhteen – tässä on Tulos

Sateinen ilta syksyllä 2007. Joukko hakukoneoptimointiin suuntautuneen Optimointi.com-foorumin keskustelijoita oli kokoontunut Oluthuone Kaislaan Helsingin Kaisaniemeen…

Uutiset