Sampo Karpo 24.6.2020

Digimarkkinoinnin asiantuntijan rekrytointi #kohupaku-kampanjalla

Kohupaku kilpailijan parkkiruudussa paljasti, että toimistoskenen sisäisessä kilvoittelussa ei tapahdu mitään – ainakaan tarpeeksi. Kun yrittää muistella, mitä rekrypuolen markkinoinnissa on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana, niin… No, ainakin vuonna 2012 on tehty palkittu ”Googlaa oma nimesi” -kampanja. Kampanjassa tarjolla oli räätälöityjä hakutuloksia kaikille sellaisille nimille, joita haluttiin taloon ja vähän muillekin. Tätä mekaniikkaa on […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

Lasse Larvanko 2.5.2008

Ilmainen kävijämittari Oindex haastaa TNS-metrixin

Suomen verkkosivujen kävijämääriä voidaan jatkossa seurata entistäkin laajemmin ja muualtakin kuin TNS-metrixistä. Oindex on ilmainen listauspalvelu, jonka tiedot kerätään Google Analyticsistä.

Web-analytiikka

Lasse Larvanko 29.4.2008

Uudet toimitilat: Kaisaniemenkatu 1

Tulos sijaitsee maanantaista lähtien uudessa osoitteessa: Kaisaniemenkatu 1 C 104.

Uutiset

Nicolas Fogelholm 14.4.2008

Tulospohjainen hakukoneoptimointi

Tulospohjainen internetmarkkinointi on markkinointimuoto, jossa yritys maksaa korvauksen palvelun toimittajalle heidän tuottamiensa tulosten perusteella. Yritys maksaa palkkiota vain jos yhteinen ja yhdessä määritelty tavoite toteutuu.

Hakukoneoptimointi

Lasse Larvanko 31.3.2008

Sokeakin näkee tämän sivun

Saavutettavuus hakukoneille on samalla saavutettavuutta sokeille

Hakukoneoptimointi

Nicolas Fogelholm 28.3.2008

Se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa Googlelle

Tiedon etsiminen on suomessa googlaamista ja hakukonemainontaan ja -optimointiin viitataan Google-markkinointina. 89 % suomalaisten hauista tehdään Googlessa, ja 96 % internetin käyttäjistä käyttää Googlea säännöllisesti.

Hakusanamainonta

Nicolas Fogelholm 18.3.2008

Verkkomainonta Suomessa 2007

Verkkomainonnan osuus Suomessa oli viime vuonna noin 8 %, joka nostaa verkkomainonnan 4. sijalle sanomalehtien, TV:n ja aikakausilehtien jälkeen. Esimerkiksi Ruotsissa verkkomainonta (14 %) on jo ohittanut TV-mainonnan.

Digitaalinen markkinointi

Lasse Larvanko 6.3.2008

Lehdistötiedote 6.3.2008

Uusi markkinointitoimisto lupaa tulosta hakukoneista

Uutiset

Lasse Larvanko 6.3.2008

Neljä kovaa löi päänsä yhteen – tässä on Tulos

Sateinen ilta syksyllä 2007. Joukko hakukoneoptimointiin suuntautuneen Optimointi.com-foorumin keskustelijoita oli kokoontunut Oluthuone Kaislaan Helsingin Kaisaniemeen…

Uutiset