Olitpa sitten sähköpostimarkkinoinnin tekijä tai uutiskirjeiden kuluttaja, olemme keränneet sinulle tähän kymmenen sellaista uutiskirjettä, joita on mukava lukea ja joista voit poimia vinkkejä omaan sähköpostiviestintääsi. Kirjeet eivät ehkä kaikki ole kaikkien sähköpostimarkkinoinnin taiteen sääntöjen mukaisia, mutta kaikissa on omat hyvät puolensa. Eli jos olet uutiskirjeiden tekijä, voit poimia näistä hyviä ideoita myös omaan viestintääsi!
Blogi
Hyvä asiakaskokemus – todellisuutta vai utopiaa?
Kansainväliset konseptit – avain menestykseen
Vuoden 2017 trendit
Täydellinen uutiskirje [infograafi]
Sisällöillä asiakaskokemuksen ytimeen
Tuloksen vuosi 2016
10 tapaa lisätä markkinoinnin automaation tehokkuutta
30 000 miljardia syytä oppia
Markkinointipäättäjä – näin sisäänheittäjästä asiakkaan kumppaniksi
Markkinoinnin rooli on monessa yrityksessä vain sisäänheittäjän pesti: markkinointi vastaa ainoastaan orastavan asiakassuhteen alkupäästä eli houkuttelee potentiaalisia asiakkaita ostoputken suulle. Kuitenkin vanha totuus on, että olisi tuottoisampaa panostaa markkinointiin nykyasiakkaille. Jos nyökkäät, lue konkreettiset vinkkini tämän taklaamiseen!