Sampo Karpo 24.6.2020

Digimarkkinoinnin asiantuntijan rekrytointi #kohupaku-kampanjalla

Kohupaku kilpailijan parkkiruudussa paljasti, että toimistoskenen sisäisessä kilvoittelussa ei tapahdu mitään – ainakaan tarpeeksi. Kun yrittää muistella, mitä rekrypuolen markkinoinnissa on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana, niin… No, ainakin vuonna 2012 on tehty palkittu ”Googlaa oma nimesi” -kampanja. Kampanjassa tarjolla oli räätälöityjä hakutuloksia kaikille sellaisille nimille, joita haluttiin taloon ja vähän muillekin. Tätä mekaniikkaa on […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

Nicolas Fogelholm 13.5.2009

Uusi AdWords-käyttöliittymä

Katso video uudesta AdWords-käyttöliittymästä.

Hakusanamainonta

23.4.2009

Uudistuksia Google-haussa

Google on uudistanut hakukonettaan ahkerasti lähiaikoina. Tässä katsauksessa esitellään uudistuksista muutama.

Digitaalinen markkinointi

22.4.2009

Google Analytics API on julkaistu

Rajoitetussa beta-testauksessa ollut Google Analytics Data Export API on vihdoin julkaistu kaikille sovelluskehittäjille.

Web-analytiikka

Nicolas Fogelholm 7.4.2009

Tulisitko meille ylläpitämään laadukasta hakusamainontaa?

Tulos jatkaa kasvuaan ja etsii tällä kertaa hakusanamainonnan osaajaa.

Uutiset

Nicolas Fogelholm 6.4.2009

Suomi verkossa -visioaivoriihi

Sitrassa on käynnissä strategiatyö, jossa luodaan katsausta suomalaisen verkon ilmiöihin ja parhaisiin käytäntöihin.

Digitaalinen markkinointi

Nicolas Fogelholm 26.3.2009

Hakukonemarkkinointi Venäjällä

Tuloksen kautta saa hakusanamainontaa nyt myös Venäjän markkinoille. Mainontaa voidaan toteuttaa Yandex- ja Google.ru-hakukoneissa.

Hakusanamainonta

18.3.2009

Google havaitsee semanttisia kytköksiä nyt myös suomen kielellä

Google on alkanut huomioida sanojen semanttisia yhteyksiä myös suomen kielellä. Englanninkielisillä sivuilla se on tehnyt sitä jo vuosia.

Hakukoneoptimointi

Nicolas Fogelholm 12.3.2009

Tuloksen asiakkaana saat laadukasta palvelua ja säästät rahaa

Tavaramerkkivalitus Googlelle auttoi asiakastamme vahvistamaan brändiä ja säästämään yli 8000 euroa vuodessa.

Hakusanamainonta

13.2.2009

Uusi tagi auttaa tuplasisällön kanssa

Google, Yahoo ja Microsoft ovat julkistaneet tagin, jolla voi taistella tuplasisällön tuottamia ongelmia vastaan hakukoneoptimoinnissa.

Hakukoneoptimointi

Lasse Larvanko 5.2.2009

Kaislikossa suhisee – optimoijat verkostoituu

Hakukoneoptimoijat kokoontuivat taas ravintola Kaislassa. Tulos osallistui täydellä miehityksellä tapaamiseen, jossa puhuttiin mm. web-analytiikasta ja etsittiin viidettä (ja miksei kuudettakin?) tähteä porukkaan.

Uutiset