Timo Ronkainen 1.3.2021

Lisää uusia osaajia Tuloksen tiimiin

Menestyksekäs vuosi 2020 loi tarpeen uusille osaajille, ja tammikuussa tiimiimme saatiin vahvistuksia useampikin. Viimeisimmässä blogikirjoituksessa esiteltiin kolme Tuloksella tammikuussa aloittanutta uutta työntekijää, ja nyt seuraa jatkoa edellisestä numerosta! Samu Seppänen – strateginen digisuunnittelija Strategisempaa digisuunnitteluosaamista saapui Tulokselle, kun Samu Seppänen aloitti Head of Planning -roolissa alkuvuodesta. Ennen Tulosta Samulla on yli 10 vuoden kokemus digitaalisesta […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

13.10.2008

Tiedote toi 575 % enemmän käyntejä

Valitettavan usein lehdistötiedote tehdään nopeasti ja sen tavoitteita suuremmin miettimättä. Onnistuessaan yksikin tiedote voi tarkoittaa useiden tuhansien eurojen arvoista ilmaista liikennettä.

Hakukoneoptimointi

20.9.2008

AdWords-tulosseurannan asentaminen helpottui

Nyt hakusanamainonnan tekijöillä on entistä vähemmän tekosyitä lykätä tulosten seuraamista.
Google on nimittäin poistanut vaatimuksen, että sen AdWordsin tulosseurantaa käytettäessä kävijöille ”paljastetaan” seuranta näkyvästi.

Hakusanamainonta

Lasse Larvanko 9.9.2008

Googlessa vain top3:lla on merkitystä

Ihmisten hakukonekäyttäytyminen on muuttunut kärsimättömämmäksi.

Hakukoneoptimointi

Lasse Larvanko 4.9.2008

Tuplaa tuloksesi mediakuluja kasvattamatta – paranna konversiota

Mediapanostuksistasi suuri osa valuu hukkaan menetettyinä kauppoina. Saako tulosta paremmaksi lisäämättä mediakustannuksia tai hinnoittelua muuttamatta?

Konversio-optimointi

Nicolas Fogelholm 11.5.2008

Googlen karttahaku kehittyy

Google karttapalvelun (Local / Maps) asteittainen integrointi Googlen ”tavalliseen” hakuun tuo digitaaliseen markkinointiin paljon uusia, mielenkiintoisia ja varsinkin kustannustehokkaita keinoja markkinoida palveluita

Digitaalinen markkinointi

Lasse Larvanko 2.5.2008

Ilmainen kävijämittari Oindex haastaa TNS-metrixin

Suomen verkkosivujen kävijämääriä voidaan jatkossa seurata entistäkin laajemmin ja muualtakin kuin TNS-metrixistä. Oindex on ilmainen listauspalvelu, jonka tiedot kerätään Google Analyticsistä.

Web-analytiikka

Nicolas Fogelholm 18.3.2008

Verkkomainonta Suomessa 2007

Verkkomainonnan osuus Suomessa oli viime vuonna noin 8 %, joka nostaa verkkomainonnan 4. sijalle sanomalehtien, TV:n ja aikakausilehtien jälkeen. Esimerkiksi Ruotsissa verkkomainonta (14 %) on jo ohittanut TV-mainonnan.

Digitaalinen markkinointi

Lasse Larvanko 6.3.2008

Lehdistötiedote 6.3.2008

Uusi markkinointitoimisto lupaa tulosta hakukoneista

Uutiset