Sami Hiirsalmi 17.6.2021

Yksi menestyneimmistä Twitter Takeovereista Suomessa!

Mikä on Twitter Takeover? Twitter Takeover antaa mainostajalle eksklusiivisen oikeuden Twitterin syötteeseen sekä Trendiin eli osioon, jossa näkee Twitterin suosituimmat aiheet. Valitut mainokset näkyvät Takeover-päivän aikana ensimmäisillä mainospaikoilla syötteessä. Trend-osiossa saa omistajuuden haluamastaan hashtagista. Heinekenin häikäisevä Twitter Takeover Asiakkaamme Heineken on yksi jalkapallon EURO 2020 -kisojen pääyhteistyökumppaneista. Tulos tällä hetkellä toteuttaa Suomen markkinalle suunniteltua monikanavaista […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

Lasse Larvanko 5.2.2009

Kaislikossa suhisee – optimoijat verkostoituu

Hakukoneoptimoijat kokoontuivat taas ravintola Kaislassa. Tulos osallistui täydellä miehityksellä tapaamiseen, jossa puhuttiin mm. web-analytiikasta ja etsittiin viidettä (ja miksei kuudettakin?) tähteä porukkaan.

Uutiset

Nicolas Fogelholm 6.1.2009

Nicon kirjavuosi 2008

Nico arvioi vuoden aikana lukemiaan digitaalista markkinointia käsitteleviä kirjoja.

Digitaalinen markkinointi

Lasse Larvanko 2.5.2008

Ilmainen kävijämittari Oindex haastaa TNS-metrixin

Suomen verkkosivujen kävijämääriä voidaan jatkossa seurata entistäkin laajemmin ja muualtakin kuin TNS-metrixistä. Oindex on ilmainen listauspalvelu, jonka tiedot kerätään Google Analyticsistä.

Analytiikka

Lasse Larvanko 6.3.2008

Lehdistötiedote 6.3.2008

Uusi markkinointitoimisto lupaa tulosta hakukoneista

Uutiset