Sami Hiirsalmi 22.9.2021

Heineken Twitter Case Study

Mitä tehdä, kun brändin tavoitteena on kansainvälisen sponsoroinnin hyödyntäminen Suomen markkinalla? Toteutimme Heinekenille laajan monikanavaisen markkinointikampanjan viime kesän jalkapallon EM-kisoissa. Yhtenä kanavana toimi Twitter, josta tehtiin onnistuneen kampanjan jälkeen case study. Lataa Case Study alta: Onnistuneen Twitter-kampanjan salaisuus Twitter mahdollisti sen kohdentamisen sekä mainosformaattien avulla innostavan kampanjakokonaisuuden, jonka tavoitteena oli yhdistää jalkapallofanit odotetun tapahtuman ympärille. […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

Nicolas Fogelholm 18.5.2009

Nettimainostaja maksaa puhelinsoitoista

Matkatoimisto Hispania on ensimmäisenä Suomessa aloittanut tulospohjaisen nettimainonnan, jossa mitataan netin kautta puhelinkeskukseen tulevia soittoja.

Uutiset

23.4.2009

Uudistuksia Google-haussa

Google on uudistanut hakukonettaan ahkerasti lähiaikoina. Tässä katsauksessa esitellään uudistuksista muutama.

Digitaalinen markkinointi

18.3.2009

Google havaitsee semanttisia kytköksiä nyt myös suomen kielellä

Google on alkanut huomioida sanojen semanttisia yhteyksiä myös suomen kielellä. Englanninkielisillä sivuilla se on tehnyt sitä jo vuosia.

Hakukonenäkyvyys

Lasse Larvanko 5.2.2009

Kaislikossa suhisee – optimoijat verkostoituu

Hakukoneoptimoijat kokoontuivat taas ravintola Kaislassa. Tulos osallistui täydellä miehityksellä tapaamiseen, jossa puhuttiin mm. web-analytiikasta ja etsittiin viidettä (ja miksei kuudettakin?) tähteä porukkaan.

Uutiset

Lasse Larvanko 2.5.2008

Ilmainen kävijämittari Oindex haastaa TNS-metrixin

Suomen verkkosivujen kävijämääriä voidaan jatkossa seurata entistäkin laajemmin ja muualtakin kuin TNS-metrixistä. Oindex on ilmainen listauspalvelu, jonka tiedot kerätään Google Analyticsistä.

Analytiikka

Lasse Larvanko 6.3.2008

Lehdistötiedote 6.3.2008

Uusi markkinointitoimisto lupaa tulosta hakukoneista

Uutiset