Tiina Rouhiainen 10.6.2022

Millainen on hyvä Youtube-mainos?

Youtube-mainoksiin usein käytetään samaa videomateriaalia kuin muihinkin kanaviin, kuten televisioon. Kanavana YouTube on kuitenkin hyvin erilainen – ja kerronkin, miksi mainontaan kannattaa luoda erilaista materiaalia ja mikä on toimivan YouTube-mainoksen salaisuus. Youtuben mainosmuodot YouTubessa ehkä käytetyin mainosmuoto on ohitettava mainos, jossa 5 sekunnin jälkeen mainoksen voi halutessaan skipata. Tätä mainosmuotoa on suositeltu käytettävän mm. YouTuben […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

11.3.2010

Internetin Tulostreenit Korjaamolla

Tulos on mukana keskiviikkona 17.03.2010 Korjaamolla järjestettävissä Internetin Tulostreeneissä valmentajan roolissa. Hakukoneoptimoinnin valmentajana toimii Tuloksen Nicolas Fogelholm. Nico antaa vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: Miten varmistut siitä, että tuotteesi ja palvelusi, tiedotteesi ja viestisi todella löydetään netissä? Miten  aloitat hakukoneoptimoinnin? Mitä voi aluksi tehdä itse? Miten hakukoneoptimointia voi suunnitella, toteuttaa, johtaa ja budjetoida? Konversio-optimoinnin valmentaja toimii […]

Uutiset

11.2.2010

Miten muutat kävijätiedon rahaksi?

Tervetuloa Tulos Helsinki Oy:n ja Snoobin aamiaisseminaariin ma 22.3.2010 kello 8.30–11.30!

Analytiikka

3.2.2010

Tehosta sähköistä liiketoimintaasi

Lyhyt yhteenveto seminaarista, jossa kerrottiin miten tehostaa sähköistä liiketoimintaa. Tervetuloa seuraavaan koulutuspäivään Finlandia-talolla 26.5.2010!

Uutiset

Lasse Larvanko 20.11.2009

Google julistaa informaatioarkkitehtuurin merkitystä hakutuloksissa – murupolkunavigaatio todistaa väitteet

Haluatko lisänäkyvyyttä hakutuloksiisi pienellä vaivalla? Lisäämällä sivustoillesi murupolkunavigaation parannat näkyvyyttä hakutulossivulla.

Hakukonenäkyvyys

Nicolas Fogelholm 18.6.2009

Profiler kävi Tuloksella

”Kynämaakarien” koulutus oli sisällöltään yllätys.

Uutiset

Nicolas Fogelholm 18.5.2009

Nettimainostaja maksaa puhelinsoitoista

Matkatoimisto Hispania on ensimmäisenä Suomessa aloittanut tulospohjaisen nettimainonnan, jossa mitataan netin kautta puhelinkeskukseen tulevia soittoja.

Uutiset

23.4.2009

Uudistuksia Google-haussa

Google on uudistanut hakukonettaan ahkerasti lähiaikoina. Tässä katsauksessa esitellään uudistuksista muutama.

Digitaalinen markkinointi

18.3.2009

Google havaitsee semanttisia kytköksiä nyt myös suomen kielellä

Google on alkanut huomioida sanojen semanttisia yhteyksiä myös suomen kielellä. Englanninkielisillä sivuilla se on tehnyt sitä jo vuosia.

Hakukonenäkyvyys

Lasse Larvanko 5.2.2009

Kaislikossa suhisee – optimoijat verkostoituu

Hakukoneoptimoijat kokoontuivat taas ravintola Kaislassa. Tulos osallistui täydellä miehityksellä tapaamiseen, jossa puhuttiin mm. web-analytiikasta ja etsittiin viidettä (ja miksei kuudettakin?) tähteä porukkaan.

Uutiset

Lasse Larvanko 2.5.2008

Ilmainen kävijämittari Oindex haastaa TNS-metrixin

Suomen verkkosivujen kävijämääriä voidaan jatkossa seurata entistäkin laajemmin ja muualtakin kuin TNS-metrixistä. Oindex on ilmainen listauspalvelu, jonka tiedot kerätään Google Analyticsistä.

Analytiikka