Janni Backman 24.1.2023

Somemarkkinointi alkuvuonna – nappaa vinkit uusasiakashankintaan 

Loppuvuosi on yleensä yhtä mainonnan ilotulitusta: on Singles Day, Black Friday ja Cyber Monday, unohtamatta tietenkään perinteisiä joulu-, välipäivä- ja sesonkialennuksia tai joululahjamainontaa. Näihin yleensä satsataan sekä suunnittelun, toteutuksen että budjetin puolesta ja markkinointiin käytetään suhteessa muuhun vuoteen huomattavasti enemmän rahaa vuoden kovimpien myyntien toivossa. Kun vuosi vaihtuu ja loppuvuoden hässäkkä hiljenee, kilpailu mainospaikoista vähenee […]

Uusimmat kirjoitukset

Selaa kirjoituksia aiheittain

23.4.2009

Uudistuksia Google-haussa

Google on uudistanut hakukonettaan ahkerasti lähiaikoina. Tässä katsauksessa esitellään uudistuksista muutama.

Digitaalinen markkinointi

18.3.2009

Google havaitsee semanttisia kytköksiä nyt myös suomen kielellä

Google on alkanut huomioida sanojen semanttisia yhteyksiä myös suomen kielellä. Englanninkielisillä sivuilla se on tehnyt sitä jo vuosia.

Hakukonenäkyvyys

6.3.2008

Lehdistötiedote 6.3.2008

Uusi markkinointitoimisto lupaa tulosta hakukoneista

Uutiset