Nicolas Fogelholm 18.5.2009

Nettimainostaja maksaa puhelinsoitoista

Lehdistötiedote 18.5.2009

Matkanjärjestäjä Hispania on ensimmäisenä Suomessa aloittanut tulospohjaisen nettimainonnan, jossa mitataan puhelinkeskukseen netin kautta tulevia ostotapahtumia.
Yli kymmenen vuotta Suomessa toiminut matkanjärjestäjä Hispania on ensimmäisenä Suomessa aloittanut markkinointitoimisto Tuloksen ja TradeDoublerin kanssa tulospohjaisen bannerimainonnan, jossa mitataan puhelinkeskukseen netin kautta tulevia myyntejä.
Bannerissa näytetään yksilöllinen puhelinnumero, joka sivustolla omansa. Sama numero näkyy myös Hispanian sivustolla sen jälkeen, jos banneria klikataan. Banneria käyttävälle mainosmedialle maksetaan jokaisesta sivun kautta tulleesta hyväksytystä soitosta.
Bannerimainonnassa käytetään TradeDoublerin kumppanuusverkkoa. ”Keski-Euroopassa puheluista maksaminen on jo varsin yleistä, mutta Suomessa ei vastaavia toteutuksia ole vielä nähty. Uskon, että etenkin monimutkaisten tuotteiden myynnissä td Talk –palvelun hyödyt korostuvat, koska puhelimessa Hispanian myyntineuvottelijat pystyvät tekemään helpommin lisämyyntiä asiakkailleen,” kertoo TradeDoublerin toimitusjohtaja Timo Ronkainen.
Puhelinsoitoista maksaminen mahdollistaa mitattavan tulospohjaisen mainonnan leviämisen netistä muuhunkin mainontaan. ”Vastaavaa mainontaa voidaan nähdä jatkossa postikorteissa ja sanomalehdissä,” ennakoi Nicolas Fogelholm Tulokselta, joka hallinnoi Hispanian TradeDoubler-mainontaa.
Mainonnassa käytetty banneri jossa näkyy puhelinnumero:
Nettimainostaja maksaa puhelinsoitoista TdTalk TradeDoubler
Lisätietoja:
Nicolas Fogelholm, Tulos Helsinki Oy, 050 574 7381, nicolas.fogelholm@tulos.fi
Timo Ronkainen, toimitusjohtaja, TradeDoubler Oy, 0400 789 6162,
timo.ronkainen@tradedoubler.com
Ernesto Chavez, toimitusjohtaja, Matkatoimisto Hispania Oy, 040 541 9360
ernesto.chavez@hispania.fi
TradeDoubler:
on kansainvälisesti toimiva digitaalisen markkinoinnin yritys, joka tarjoaa
laajan valikoiman ratkaisuja tulokselliseen verkkomainontaan. Tarjoamme tarjoaa mainostajille ja toimistoille työkaluja mainonnan tehokkaampaan hallintaan ja myynnin kasvattamiseen. Pääkonttorimme sijaitsee Tukholmassa ja meillä on toimipisteet 18:ta maassa Euroopassa ja Japanissa. Autamme yli 1700 mainostajaa ja mediatoimistoa tekemään enemmän myyntiä verkossa. Kansainvälisiin asiakkaisiimme kuuluvat muun muassa Apple Store, Dell, TeliaSonera, eBay ja Kelkoo. www.tradedoubler.com
Tulos:
on tuloshakuinen markkinointitoimisto, joka tarjoaa mm. kumppanuus- ja hakukonemarkkinoinnin palveluita.
www.tulos.fi
Hispania:
on vuodesta 1995 lähtien järjestänyt matkoja Espanjaan. Uusia kohteita ovat Azorit, Egypti, Madeira ja Malta.
www.hispania.fi

Samasta aiheesta muualla

MarmaiMainostaja maksaa kun puhelin pirisee.

Nicolas Fogelholm

Founder

Nicolas eli kavereiden kesken Nico on yksi Tulos Helsingin perustajista ja yksi Suomen tunnetuimpia verkkokaupan konsultteja. Nico on bisnesorientoitunut humanisti, jonka kansainvälinen verkkokauppaura alkoi jo vuonna 2001.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio