Timo Ronkainen 24.11.2020

MK EVENT: LOREM IPSUM – lisää vaikuttava sisältö tähän

Tulos oli mahdollistamassa viime viikolla MarkkinointiKollektiivin LOREM IPSUM – lisää vaikuttava sisältö tähän -tapahtumaa. Teemana oli, kuinka hyvillä sisällöillä rakennetaan brändiä ja kasvatetaan liiketoimintaa.

Tapahtumassa olivat lisäksemme puhumassa Mira Suurnäkki Four Reasonsilta, Max Söderholm Leadfamlyltä ja Marko Multisilta Maikkarilta.

Omassa puheenvuorosossamme perehdyimme datalla johdetuun brändilliseen sisältömarkkinoinntiin, jota olemme olleet tekemässä Hartwallille. Miten rakennetaan sisältöjen avulla synergiaa Hartwallin eri brändiensä välille samalla, kun luodaan ketterää testauskulttuuria sisältömarkkinoinnin tekemiseen?

Mira Suurnäkki kävi läpi hienon Four Reasons -brändisisältöcasen. Millaisia tunteita tuotteen kyljessä olevalla sisällöllä voidaan saada aikaan – entä millaista on uudistaa ulkoasultaan asiakaskunnan rakastamaa tuotetta?

Max Söderholmilla oli paljon hienoja B2B- ja B2C-caseja, miten pelillistetyt sisällöt saavat markkinoinnin seurannan mittareita värähtämään, ja kuinka osallistaminen on sisällön konvertoinnin seuraamisen rinnalla monia puhuttava teema.
Tilaisuuden lopuksi Marko Multisilta kertoi, kuinka koronan aiheuttamista muutoksista syntyi kevään 2020 peruttujen jääkiekon MM-kisojen ympärille hieno sisältömarkkinonnin case yhdessä Atrian kanssa.

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Timo Ronkainen

Chief Executive Officer

Timo on Tuloksen suunnannäyttäjä ja suurin tsemppaaja. Hän on kunnianhimoinen johtaja, jolle Tuloksen menestys on sydämenasia. Timo on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2016 alkaen. Toimitusjohtajana hän aloitti tammikuussa 2019.

Timo on toiminut lähes 20 vuotta markkinointialan johtotehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hänen CV:stään löytyy pitkä lista nimekkäitä mediatoimistoja, digimarkkinoinnin pioneeriyrityksiä ja mainostoimistoja. Timo auttaa myös suomalaisia start-up-yrityksiä tuotteidensa ja palveluidensa kaupallistamisessa.

Timon vapaa-aika sujuu lasten harrastusten ja oman triathlon-harrastuksen parissa. IRONMAN:in täysmatka on taittunut Timolla aikaan 9 h 38 min ja maraton 2 h 59 min. Liikkuminen on tärkeää hyvinvoinnin ja työssä jaksamisen kannalta. Timo edistää Tuloksella myös aktiivisesti työhyvinvointihankkeita, kuten Yritysmaratonviesti ja Suomen Aktiivisin Työpaikka.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio