MK EVENT: LOREM IPSUM – lisää vaikuttava sisältö tähän

Tulos oli mahdollistamassa viime viikolla MarkkinointiKollektiivin LOREM IPSUM – lisää vaikuttava sisältö tähän -tapahtumaa. Teemana oli, kuinka hyvillä sisällöillä rakennetaan brändiä ja kasvatetaan liiketoimintaa.

Tapahtumassa olivat lisäksemme puhumassa Mira Suurnäkki Four Reasonsilta, Max Söderholm Leadfamlyltä ja Marko Multisilta Maikkarilta.

Omassa puheenvuorosossamme perehdyimme datalla johdetuun brändilliseen sisältömarkkinoinntiin, jota olemme olleet tekemässä Hartwallille. Miten rakennetaan sisältöjen avulla synergiaa Hartwallin eri brändiensä välille samalla, kun luodaan ketterää testauskulttuuria sisältömarkkinoinnin tekemiseen?

Mira Suurnäkki kävi läpi hienon Four Reasons -brändisisältöcasen. Millaisia tunteita tuotteen kyljessä olevalla sisällöllä voidaan saada aikaan – entä millaista on uudistaa ulkoasultaan asiakaskunnan rakastamaa tuotetta?

Max Söderholmilla oli paljon hienoja B2B- ja B2C-caseja, miten pelillistetyt sisällöt saavat markkinoinnin seurannan mittareita värähtämään, ja kuinka osallistaminen on sisällön konvertoinnin seuraamisen rinnalla monia puhuttava teema.
Tilaisuuden lopuksi Marko Multisilta kertoi, kuinka koronan aiheuttamista muutoksista syntyi kevään 2020 peruttujen jääkiekon MM-kisojen ympärille hieno sisältömarkkinonnin case yhdessä Atrian kanssa.

Ota yhteyttä

  • Hidden
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio